Povećanje radnih kapaciteta

Švedska kompanija otvara ured u Zagrebu, do kraja godine zaposlit će oko 300 ljudi

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

28.3.2019. u 14:02

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

28.3.2019. u 14:02

Transcom // Press

Transcom, recepcija

Švedska kompanija Transcom World Wide sljedeći tjedan otvara ured u Zagrebu, a do kraja godine tamo će zaposliti gotovo 300 ljudi.

Riječ je o globalnoj kompaniji koja posluje u 20 država, a u Hrvatskoj Transcom pruža usluge službe za korisnike te usluge teleprodaje, telemarketinga i direktne prodaje klijentima iz telekomunikacija, financijskog sektora, turističkog sektora, osiguranja i maloprodaje. Na hrvatsko je tržište ova kompanija stigla 2005. te ima urede u Vukovaru, Osijeku, Puli i Vinkovcima. Trenutno zapošljava više od 1000 zaposlenih specijaliziranih za pružanje usluga na hrvatskom, talijanskom, njemačkom i drugim europskim jezicima.

- Otvaranjem ureda u Zagrebu Transcom je povećao radne kapacitete, a ujedno je povećao svoje mogućnosti za pokrivanje više tržišta unutar EU zbog raznolikosti jezika koji se mogu pronaći u Zagrebu. Cilj Transcoma je i daljnji razvoj za pružanje usluga na hrvatskom tržištu, gdje smo otvoreni da novim klijentima pružamo vrhunsku razinu usluga korisničke podrške uz mogućnost adaptacije na najnovije inovacijske tehnologije kao chatbot, gamification, robotizirani i digitalizirani procesi - izjavio je Žolt Beneš, voditelj prodaje za Transcom Hrvatska, Srbija i Mađarska.

Transcom // Press

Transcom, prostor za opuštanje

 

Imajući na umu masovan odlazak Hrvata u inozemstvo, cilj Transcoma je, kako je Beneš pojasnio, potaknuti ljude da se vrate u Hrvatsku i pružiti im priliku da ovdje grade karijeru. Transcomova se poslovna strategija, naime, temelji na motivaciji, napretku i ulaganju u pojedinca, rekli su u toj kompaniji u kojoj trenutno 85 posto zaposlenika radi na ugovor o radu, a velik dio zaposlenih radi preko studentskog ugovora.

 

- Naša kompanija voljna je otvoriti vrata mladim ljudima koji žele prikupiti relevantno iskustvo i ostvariti napredovanje u dinamičnom, stabilnom i motivirajućem okruženju multinacionalne kompanije te usavršavati svoje postojeće znanje stranih jezika - kazala je Kristina Repinac, menadžer u ljudskim resursima.

Transcom // Press

Transcom, konferencijska dvorana