Uz pomoć klijenata

OTP banka putem programa vjernosti pokreće projekt dodatnog doniranja hrvatskih bolnica

OTP banka je do sada donirala ukupno 2,9 milijuna kuna hrvatskim bolnicama tijekom ožujka
 OTP banka
OTP banka je do sada donirala ukupno 2,9 milijuna kuna hrvatskim bolnicama tijekom ožujka

OTP banka u svom programu vjernosti OTPetici omogućuje klijentima da svojim prikupljenim bodovima doniraju sedam hrvatskih bolnica.

U vremenima kao što je borba s pandemijom koronavirusa više no ikad postajemo svjesni kolika je potreba za zdravstvenom skrbi svima nama, a pogotovo najugroženijim skupinama.

Upravo zato želimo i našim klijentima koji su korisnici OTPetice, jedinstvenog programa vjernosti OTP banke, pružiti priliku da sudjeluju u zelenom svjetlu OTP banke za zdravlje svih nas. Koristeći se uslugama OTP banke naši klijenti sakupljaju bodove kojima ih banka nagrađuje za vjernost, a koje od sada mogu zamijeniti za donacijski bon kojeg će banka 1. lipnja zajedno sa svim ostalim bodovima klijenata koji se odluče sudjelovati u ovoj akciji unovčiti i donirati. Cjelokupni novčani iznos u jednakim dijelovima će se uplatiti bolnicama u Dubrovniku, Splitu, Šibeniku, Zadru, Puli, Sisku i Osijeku. Cilj nam je na ovaj način donirati još do milijun kuna te pozivamo klijente da se uključe u akciju i pomognu zajedničkoj borbi protiv širenja COVID-19 i na ovaj način.

OTP banka je do sada donirala ukupno 2,9 milijuna kuna hrvatskim bolnicama tijekom ožujka: 1,5 milijun za potresom pogođene bolnice u Zagrebu (KBC Zagreb i KBC Sestre milosrdnice) te dodatnih 1,4 milijuna kuna za sedam bolnica u Hrvatskoj. Zahvaljujemo zdravstvenim djelatnicima koji brinu za naše zdravlje i u ovim su vremenima posebno izloženi kako bi pomagali svojim sugrađanima.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
02. srpanj 2025 01:57