Distribucija

Nimco dobio ugovor od 20 milijuna eura

AUTOR:

  • Jozo Vrdoljak/Privredni.hr

OBJAVLJENO:

2.12.2019. u 15:16

AUTOR:

  • Jozo Vrdoljak/Privredni.hr

OBJAVLJENO:

2.12.2019. u 15:16

Bestovje, 120816.
Bestovje.
Tvornica za proizvodnju alkoholnih pica Nimco brands& liqueurs.
Foto: Davor Pongracic / CROPIX
Davor Pongračić / CROPIX

Tvornica za proizvodnju alkoholnih pića Nimco Brands& Liqueurs

Jedan od poznatijih hrvatskih proizvođača jakih alkoholnih pića Nimco Brands & Liqueurs sklopio je ugovor vrijedan 20 milijuna eura na tri plus pet godina s poznatim distributerom Hawesko Holding AG koji ima sjedište u Hamburgu. Ovaj holding je u javnosti poznat je kao vodeći distributer vina na europskom tržištu.

„Potpisali smo ugovor tako da kreće distribucija naših devet proizvoda na njemačko, austrijsko, švicarsko, švedsko i češko tržište. U tim državama Hawesko Holding ima svoje tvrtke. Nakon testiranja i pregovora odlučili su se za distribuciju naših devet proizvoda. Uz četiri proizvoda koja smo do sada plasirali na njemačko tržište, izabrali su još pet naših proizvoda. Posebno nas veseli da su uzeli votku Dalmatino i naš 5 Corners gin, koji je jedini džin na svijetu koji mijenja boju. Razvili smo čak i inovativan čep za taj džin kako nakon određenog vremena zbog različitih uvjeta kroz koje prolazi ne bi izgubio boju. Dakle, razvili smo prvi čep u sektoru jakih alkoholnih pića, alkoholnom koji omogućava da u džin ponovno ukapa prirodna boja na način da kada se džin utoči u čašu mijenja boju. Iako to zvuči malo patetično ne mogu reći da nas nije razveselilo pismo čelnog čovjeka Hawesko Holdinga, koji nam je napisao da su počeli raditi i dobili partnera u proizvođaču iz zemlje izazova i zemlje neobično kreativnih ljudi.“, pojašnjava Nikola Serdar, direktor Nimco Brands & Liqueurs iz Bestovja.

Nimco Brands & Liqueurs je u ljeto 2016. godine preselio proizvodnju u novi pogon u Bestovje. Investicija je ukupno iznosila više od 20 milijuna kuna. Potom je nastavljeno daljnje ulaganje pa je prije godinu i pol dana dovršeno montiranje nove destilerije. Radi se modernoj i sofisticiranoj tehnologiji koja je uz kvalitetnu sirovinu, jamac kvalitete proizvoda. U sklopu kompleksa gdje se nalazi proizvodni pogon u Bestovju - Sveta Nedjelja, na inicijativu Željke Damjanović prokuristice tvrtke pokrenut je centar za usavršavanje barmena i destilira. „Polaznik koji u našem centru prođe obuku i edukaciju, ima prigodu postati i barmen i destiler.“, napominje Željka Damjanović.

Sa montiranjem destilerije i organizacijom centra za edukaciju barmena i destilira u potpunosti je dovršen i realiziran investicijski plan. U novom pogonu su objedinjene sve službe tvrtke, proizvodnja, marketing i upravljanje tvrtkom.

Nimco Brands & Liqueurs prije godinu-dvije, pokrenuo je proizvodnju premium proizvoda i to zahvaljujući najmodernijoj tehnologiji koju je ugradio u pogon. Do sada je u toj kategoriji imao tri brenda: Cobalt vodka, Cubana Bar rum te 5 Corners gin koji mijenja boju a nedavno je krenuo s proizvodnjom i drugih destilata. Proizvodni asortiman tvrtke Nimco Brands & Liquers je podijeljen u četiri bloka. Prvi blok su primarni brendovi, u dugom su brendovi koji su kupljeni od Istravina. U trećem bloku su proizvodi iz linije voćnih rakija Moretto,a u četvrtom bloku je premium asortiman u kojem su premium vodka, kubanski rum te inovativni džin koji u dodiru s tonikom mijenja boju. U sklopu kompleksa zasađen je i voćnjak.

Nimco Brands & Liqueurs se najprije pozicionirao na Njemačkom tržištu gdje je Serdar 1983. godine zajedno s partnerima započeo proizvodnju popularnog aperitivnog pića Julischka, kojega je do sada prodano više od 10 milijuna boca. Od unazad petnaestak godina sjedište tvrtke kao i vlasništvo svih robnih marki zaštićenih u oko 70 država nalazi u Hrvatskoj.