Maloljetnici i alkohol

Konzum i Spar priključili se kampanji 'Uključi savjest - ponekad djeci treba reći ne'

AUTOR:

OBJAVLJENO:

5.12.2018. u 12:51

AUTOR:

OBJAVLJENO:

5.12.2018. u 12:51

Darko Tomas / CROPIX

Dragan Kovačević, Ljudmila Bratko Gašpić, Dunja Skoko Poljak, Ivan Širanović

Vodeće domaće pivarske tvrtke, s Ministarstvom zdravstva i trgovačkim lancima Konzum i Špar, nastavljaju s provođenjem kampanje 'Uključi savjest – ponekad djeci treba reći ne', koju su pokrenuli prije tri godine, te kojom pozivaju na dosljedno provođenje zakona, kojima je zabranjeno posluživanje alkoholnih pića osobama mlađim od 18 godina.

- Referentna međunarodna istraživanja pokazuju da maloljetnici sve više zloupotrebljavaju alkohol. Njih 92-ak posto je probalo alkohol sa 16 godina, a 87 posto njih tvrdi da im je alkohol lako dostupan. Stoga ovom kampanjom želimo odgovoriti na te izazove. Kampanja obuhvaća poticanje dosljedno provođenje zakona o konzumiranju i prodaji alkohola mlađima od 18 godina, odnosno sprečavanje prodaje i usluživanje alkohola maloljetnicima, kao i podizanje generalno svijesti javnosti. Glavna je poruka da je da je prodaja alkohola mladima kažnjiva i da za njih alkohol ima posebno pogubne učinke, s obzirom na to da su još uvijek u razvoju. Aktivnosti koje ove godine provodimo obuhvaćaju i edukaciju prodajnog osoblja u Konzumu i Sparu i njihov je angažman ključan – istakla je Ljudmila Bratko Gašić, predsjednica PR odbora udruženja proizvođača piva, slada i hmelja HGK, govoreći o aktivnosti kampanje, dodavši da je pivarska industrija vitalan čimbenik nacionalnog gospodarstva i već godinama sustavno provodi društveno odgovorne kampanje.

Konzum i Spar priključili su se od ove godine te je kampanja provoditi na 300 prodajnih mjesta diljem zemlje, gdje će biti istaknuti vizuali, plakati, bedževi s glavnom komunikacijskom porukom. U HGK pozivaju i druge trgovačke lance da se priključe akciji.

- Zbog svoje razgranate prodajne mreže i činjenice da smo jedan od vodećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj, imamo i mogućnost, ali i obvezu sudjelovati u ovom projektu. Na više od 180 prodajnih mjesta, koja se nalaze blizu srednjih škola, istakli promo materijale i posebno radimo na edukaciji osoblja. Bez njih sve pada u vodu  –napomenuo je Ivan Širanović, voditelj Odjela komunikacija u Konzumu, dodavši da su reakcije pozitivne jer, na kraju krajeva, i među prodajnim osobljem ima roditelja, koji shvaćaju važnost edukacije.