Vip tretman

Jung Sky: 'Po slijetanju goste čeka limuzina koja ih vozi u smještaj s 5 zvjezdica'

AUTOR:

OBJAVLJENO:

23.4.2019. u 13:12

AUTOR:

OBJAVLJENO:

23.4.2019. u 13:12

Jung Sky

Domaća aviokompanija Jung Sky, Vedran Jung, COO i IT menadžer (lijevo), Krešimir Jung, glavni direktor (CEO) (desno)

Aviotvrtka Jung Sky skovala je velike planove za 2019. i 2020. godinu. Počeli su s osnivanjem vlastitog odjela za održavanje aviona, u ovoj godini planiraju aktivnije krenuti i s jednim novitetom na tržištu - uslugom Vipcation - a u idućoj je cilj kupiti još jedan avion većeg kapaciteta i doleta te se proširiti na nove destinacije.

Vipcation su već testirali i tu uslugu nude u skopu turističke agencije koju su lani osnovali kako bi, osim letova, mogli nuditi VIP aranžmane. Upravo će Vipcation, s letovima iz Berlina i Rima za Dubrovnik, biti glavna ponuda agencije.

Prodaja po sjedalu

- Nadamo se da bi mogla zaživjeti ove ljetne sezone. U Vipcationu je najveći napor naših klijenata spakirati se i doći do VIP terminala polaznog aerodroma. Na ulazu u terminal čeka ih naš kapetan, a u Dubrovniku ih čeka luksuzna limuzina koja ih vozi direktno u smještaj s pet zvjezdica, hotel ili na jahtu, ovisno o njihovu izboru. Nakon sedam dana uživanja cijeli je proces povratka identičan - pojašnjava glavni direktor Krešimir Jung kako funkcionira njihov novi projekt koji žele što kvalitetnije pozicionirati na tržištu.

Dodaje da su nakon nekoliko probnih aranžmana prošle godine svi klijenti izjavili da im je godišnji odmor počeo već izlaskom iz ureda, a svidjelo im se i što nisu morali cijeli dan potrošiti na čekanja. Zadovoljni su i cijenama jer su, kako kaže Jung, svjesni činjenice da bi takav aranžman u klasičnom obliku, u kojem ne koriste prednosti poslovnog zrakoplovstva, platili tek nešto manje. Inače je cijena cijelog aranžmana iz Rima 3500 tisuće eura po osobi, a iz Berlina od 4600 eura po osobi. Pritom Jung napominje da ta usluga, također, podrazumijeva prodaju po sjedalu, a ne najam cijelog aviona, s time da prodaju cijeli turistički paket, a ne samo letove. No, kako kaže, poenta i jednog i drugog je da VIP servis postaje sve dostupniji ljudima koji su do sada o tome samo maštali čitajući u medijima.

- U što većoj mjeri pokušat ćemo proučiti potencijal prodaje poslovnih letova po sjedalu jer vjerujemo da je taj potencijal velik - smatra glavni direktor tvrtke.

Daljnji rast i razvoj omogućili su im i dobri poslovni rezultati, najbolji u dosadašnjem desetogodišnjem poslovanju. S dva mlažnjaka Cessna odradili su 1750 sati leta te 2018. godinu zaključili s milijun kuna dobiti i prometom od 35 milijuna kuna, što je rast od 15 posto u odnosu na prethodnu godinu.

Vlastiti odjel za servis

- To je za ovaj tip aviona i ovu vrstu operacija odličan učinak, a pozitivna je činjenica da se sve manje osjeti razlika između ljeta i zime u količini letova - konstatira Jung.

Godišnje odrade više stotina različitih odredišta, no teško je zaokružiti koliko se letova odvija po mjesecima. Jung kaže da to iz godine u godinu varira jer nemaju fiksni red letenja, nego se letovi popunjavaju iz mjeseca u mjesec. Ljeti pojedinim avionom znaju letjeti više od 100 sati mjesečno, a zimi oko 70 sati, no najlošiji mjeseci su kada avion stoji zbog redovitog servisa i po šest tjedana. Zbog intenziteta letenja ti servisi se ponavljaju relativno često, a s obzirom na to da im je održavanje aviona najveća stavka u troškovima, logično je da taj segment žele staviti “pod svoj krov”.

Novi avion

- Cilj je smanjiti troškove i unaprijediti kvalitetu održavanja jer ćemo radove na avionima provoditi u našoj bazi, bez skupih preleta u europske servise. Izbjeći ćemo čekanje na početak servisiranja kada se dogode iznenadni kvarovi te će se znatno poboljšati prevencija potencijalnih kvarova i brzina nabave rezervnih dijelova - objašnjava glavni direktor tvrtke Jung Sky.

Visok trošak su im i plaće. Iako se u deset godina poslovanja tvrtka, koja trenutačno zapošljava 25 ljudi, dobro pozicionirala, njezin glavni direktor smatra da bi im u bržem razvoju svakako pomoglo porezno rasterećenje plaća. Uz činjenicu da su za određene pozicije u zrakoplovstvu visoke plaće, a samim time i davanja državi, imaju devet pilota kojima plaćaju beneficirani radni staž pa im trošak plaće već dugo predstavlja jedan od dominantnih troškova.

- Općenito bi bilo dobro da se smanji broj izmjena u poreznom i administrativnom sustavu jer je sve to postalo jako teško pratiti - poručuje Jung.

No, to nije jedini izazov s kojim se suočavaju, ni koji ih čeka. Osim spomenutih planova i svojevrsne reorganizacije tvrtke, sljedeće godine žele uvesti novi, veći tip aviona u sustav, kojim će se i broj potencijalnih destinacija višestruko povećati. Sada su im najčešće destinacije centri poslovnog zrakoplovstva, kao što su Nica, Ženeva, Rim, Milano, Beč, Pariz, London i Prag.

- Prvi avion bi komercijalno trebao početi djelovati od proljeća 2020. godine, a namjera nam je povećanje kapaciteta putničkih sjedala i povećanje doleta sa sadašnjih 1400 na 3500 nautičkih milja. Kada vidimo da se novi avion dobro uklopio u našu flotu, vrlo brzo bi trebao stići i drugi - najavljuje planove Jung, svjestan da je pred njima golem posao.