Magdis u osvajanju tržišta

Gross: 'Zadržat ćemo sve brendove Neve i agresivnije krenuti u osvajanje izvoznih tržišta'

AUTOR:

OBJAVLJENO:

24.7.2018. u 8:32

AUTOR:

OBJAVLJENO:

24.7.2018. u 8:32

Zagreb, 090718.
Tvrtka Magdis, Mala Gorica.
Prirodna kozmetika Biobaza koju proizvodi tvrtka Magdis.
Na fotografiji: Marko Gross, direktor tvrtke Magdis.
Foto: Marko Todorov / CROPIX
Marko Todorov / CROPIX

Marko Gross, direktor tvrtke Magdis

Magdis akvizicijom Atlanticove Neve postaje najveći domaći proizvođač kozmetike. Kakvi su sinergijski učinci te kupnje, koja je strategija razvoja brendova te je li u planu još koja akvizicija, otkrio nam je predsjednik Uprave Magdisa Marko Gross.

Koji je bio i motiv za akviziciju Neve, što donosi sinergija tvrtki? I kakva je financijska konstrukcija?

- Neva ove godine slavi stoti rođendan, a osim što je najveći, ujedno je i najstariji proizvođač kozmetike na ovim prostorima s izuzetnim kapacitetima. S druge strane, Magdis, koji je osnovao moj otac, magistar farmacijskih znanosti Srećko Gross, bivši Plivin direktor proizvodnje, 2018. slavi 25 godina postojanja. Naš motiv za akviziciju bio je iskoristiti sinergijske mogućnosti dviju kompanija kako bi se unaprijedila proizvodnja, povećao kapacitet, osuvremenila ponuda. Dakle, omogućiti Biobazi kvalitetan razvoj s obzirom na brzorastući izvozni trend i potražnju stranih tržišta. Vjerujemo da ćemo se brzo pozicionirati u regiji kao vodeći proizvođač kozmetike.

Koliko su vam se tom akvizicijom povećali kapaciteti i portfelj proizvoda? Koliki vam je sada tržišni udio?

- S akvizicijom Neve, Magdis postaje najveći domaći proizvođač kozmetike. Našem trenutačnom broju od 90 zaposlenih priključuje se 52 zaposlenika Neve. Osim broja zaposlenika, diverzificira se i naš portfelj pa osim dobro poznatih kozmetičkih brendova, poput Plidente, Melema, Rosala, proširujemo ponudu i s repelentima - Dipterol, insekticidima - Pitralon, mirisima - Ralon. Nevine proizvodne linije balzama za usne ili zubnih pasti izvrsno će nadopuniti Magdisovu proizvodnu liniju te povećati konkurentnost na domaćem i izvoznim tržištima. S obzirom na nove kapacitete, moći ćemo puno brže i učinkovitije odgovoriti na potražnju te agresivnije pristupiti izvoznim planovima.

Kakvi su planovi za Nevu i njene brendove na domaćem i stranom tržištu? Planirate li zadržati sve brendove?

- U planu je definitivno zadržati sve brendove i nastaviti ih razvijati sukladno europskim i svjetskim trendovima te ih ponuditi izvoznim tržištima, kako u regiji, tako i na širem europskom i svjetskom tržištu.

Nedavno ste zakoračili u Poljsku. U koje sve zemlje izvozite i kakvi su planovi za osvajanje novih tržišta?

- Trenutačno je Biobaza prisutna na devet tržišta. Osim Hrvatske, to su tržišta u regiji, odnosno Slovenija, Bosna i Hercegovina, Srbija te Mađarska, Rumunjska, Bugarska, Slovačka i odnedavno Poljska gdje se Biobaza proizvodi nalaze u više od stotinu trgovina trećeg najvećeg drogerijskog lanca u Europi, Rossmann, koji ukupno broji 1300 drogerija.

Je li u planu daljnje širenje proizvodnog portfelja Magdisa, još koja akvizicija?

- Akvizicijom Neve osigurali smo tri najvažnije stvari koje su nam trenutno potrebne za daljnji rast i razvoj asortimana - vrhunsko znanje, izvrsne tehnologije i zdrave brendove. Trebat će nam neko vrijeme da učinkovito povežemo dva sustava i unaprijedimo poslovne procese do izvrsnosti. Željno iščekujemo prve rezultate.

Kako ocjenjujete trenutačnu situaciju na tržištu kozmetike u kontekstu sve veće konkurencije i popularne prirodne kozmetike?

- Tržište je sve zahtjevnije jer u segmentu prirodne kozmetike sada ulaze i neki veliki, globalni brendovi koji nude konvencionalne formule. Prirodno je trend koji se sve više koristi u marketinške svrhe, ali kupac sve više čita stražnju etiketu od one prednje tako da zna odabrati ono što želi. Naš cilj je i dalje ponuditi izvrstan omjer cijene i kvalitete, omogućiti kupcu da u našem proizvodu isproba neki novi trend te nam se na kraju vrati s pozitivnim dojmom i željom za ponavljanjem kupnje. U Biobazi smo postigli da su naši kupci naša obitelj, trudit ćemo se to aplicirati i na ostale brendove iz novog portfelja.