Priznanje

Domaći trgovački lanac dobio međunarodni certifikata Customer's Friend

AUTOR:

  • Jozo Vrdoljak/Privredni.hr

OBJAVLJENO:

26.9.2019. u 16:48

AUTOR:

  • Jozo Vrdoljak/Privredni.hr

OBJAVLJENO:

26.9.2019. u 16:48

Dubrovnik,060417.
Otvaranje renoviranog Tommy supermarketa.
Foto: Tonci Plazibat / CROPIX
CROPIX

Ilustracija

Splitski Tommy, jedan od najvećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj, od 25. rujna 2019. godine nositelj međunarodnog certifikata Customer's Friend – Vrhunska izvrsnost, koju mu je dodijelio International Certification Association sa sjedištem u Zurichu, Švicarska.

Tvrtka Tommy je prošla strogi proces certificiranja koji se provodi u više faza i više analitičkih razina, a verifikacija od strane International Certification Association I i visoke ocjene pokazuju da smo postigli zavidnu razinu odnosa prema kupcima, ali jednako tako i prema poslovnim partnerima, te zaposlenicima.

„Ovaj značajni međunarodni certifikat je rezultat dugogodišnje strategije razvoja poslovanja Tommy-ja, u centru koje su uvijek bili kupci i klijenti, s kojima izgrađujemo dugoročan odnos međusobnog povjerenja i lojalnosti. Izvrsnost koju Tommy postiže u odnosu sa svojim kupcima, primarno je zasluga naših zaposlenika, koji svojim odgovornim i profesionalnim odnosom daju ključni doprinos izgrađivanju ugleda tvrtke, ali u konačnici i poslovnoga rezultata koji postižemo. Certifikat „Customers' Friend – Vrhunska izvrsnost“, velika je nagrada za dosadašnji razvoj Tommyja, ali koji istovremeno postavlja i nove, više standarde za sve dionike organizacije i procesa u kompaniji, kako bi i budući razvoj bio temeljen na istim načelima.“, priopćili su iz Tommya.