Prvu polovicu ove godine Grupa Podravka je zaključila s neto dobiti od 120,7 milijuna kuna, što je gotovo pet puta više nego u istom lanjskom razdoblju, kada je neto dobit grupe iznosila 24,8 milijuna kuna, priopćili su iz te koprivničke kompanije.
U Podravci ističu kako se radi o najboljem operativnom rezultatu i najvišoj operativnoj dobiti prvog polugodišta u dugogodišnjoj povijesti Podravke. Ona je, dodaju, rezultat organskog rasta kompanije, bez izvanrednih utjecaja, uz istodobnu kontrolu operativnih troškova i rast prodaje. Nadzorni odbor Podravke je, inače, danas potvrdio nerevidirane rezultate poslovanja Grupe za prvo polugodiše, te je izrazio, ističe se u priopćenju, veliko zadovoljstvo poslovnim rezultatima, naglasivši da su i u drugom tromjesečju nastavljeni pozitivni trendovi poslovanja na svim razinama.
Ukupni prihodi od prodaje Grupe Podravka u prvom su ovogodišnjem polugodištu iznosili nešto manje od 2,04 milijarde kuna, što je 4,3 posto više nego u istom lanjskom razdoblju. Na povećanje prihoda od prodaje najvećim je dijelom, objašnjavaju u Koprivnici, utjecao rast prihoda od prodaje u segmentu Prehrane.
Segment Prehrane u prvih je šest mjeseci ostavrio prihode od prodaje u vrijednosti većoj od 1,6 milijardi kuna, što je 3,7 posto više nego u istom lanjskom razdoblju. Kada ne bi bilo utjecaja tečajnih razlika, prihodi bi, hvale se u Podravci, bili viši 4,5 posto. U okviru Prehrane, svi su poslovni segmenti ostvarili rast pirhoda od prodaje, pa je rast vlastitih brendova iznosio 4,8 posto. Najveći rast, sedam posto, ostavio je poslovni program Dječja hrana, slastice i snack, poslovni programi Žito i Lagris ostvarili su rast prihoda od prodaje od 6,5 posto, Kulinarstvo 4,4 posto, a Podravkina hrana 4,2 posto.
Segment Farmaceutika u prvih je šest ovogodišnjih mjeseci ostvarila prihode od 432,8 milijuna kuna, ili 6,4 posto više nego u istom lanjskom razdoblju. Kada bi se izuzele tečajne razlike, prihodi bi u istom razdoblju bili veći za 10,1 posto, ističu u Podravci. Vlastiti brednovi Farmaceutike u istom su razdoblju ostvarili rast od 7,1 posto, najviše zbog rasta prodaje na tržištu Rusije i Srednje Europe. Kod kategorije Lijekova na recept zabilježen je rast prihoda od prodaje od 7,9 posto.
Ako se rezultati poslovanja Grupe Podravka promatraju po regijama, najveći rast prihoda od prodaje, 10 posto, zabilježen je u Srednjoj Europi, dok je rast u Istočnoj Europi iznosio 9,7 posto. U regiji Adria, koja je i najznačanije Podravkino tržište, rast prihoda od prodaje u prvom je ovogodišnjem polugodištu iznosio 3,4 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, što znači da je Podravka na tom tržištu uprihodovala 47 milijuna kuna više.
"Fokus menadžmenta Grupe Podravka u nastavku godine ostaje na daljnjem organskom rastu, nastavku smanjenja zaduženosti te na poboljšanju interne efikasnosti", zaključuju u Koprivnici. Dodaju i kako je vrijednost dionice Podravke u prvih šest mjeseci porasla 19,3 posto.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....