Financijsko izvješće

Dobit Nestlea lani porasla za čak 24 posto zahvaljujući prodaji odjela za njegu kože

AUTOR:

OBJAVLJENO:

14.2.2020. u 8:54

AUTOR:

OBJAVLJENO:

14.2.2020. u 8:54

A sign of the world's biggest food company Nestle is seen at their headquarters on October 17, 2013 in Vevey. The turnover of the Swiss group Nestle, the world leader in food, increased by 4% over the first nine months of 2013 to 68.4 billion Swiss francs (57 billion euros). AFP PHOTO / FABRICE COFFRINI (Photo by FABRICE COFFRINI / AFP)
FABRICE COFFRINI / AFP

Zgrada Nestlea

Švicarski prehrambeni div Nestle izvijestio je da mu je neto dobit u 2019. skočila za 24 posto u odnosu na prethodnu godinu, na 12,6 milijardi franaka, što se ponajviše zahvaljuje prodaji poslovanja s njegom kože.

Nestle je, naime, prodao odjel za njegu kože za 10,2 milijarde franaka švedskim i kanadskim, te investitorima iz Abu Dabija, u sklopu kontinuiranih nastojanja da se fokusira na proizvode koji više obećavaju u temeljnom poslovanju s hranom i pićima. Prihodi kompanije porasli su, pak, lani 1,2 posto, na 92,6 milijardi franaka, pokazuje poslovno izvješće te švicarske kompanije, objavljeno u četvrtak..

Kada se isključe promjene valutnih tečajeva i prodaja podružnica, uvećani su 3,5 posto, najviše od 2015. godine.

Dobri rezultati u poslovanju s proizvodima za kućne ljubimce i s kavom pomogli su ubrzati taj rast, uz dodatni pozitivan utjecaj Starbucksovih proizvoda, koje je Nestle ovlašten prodavati u supermarketima. Tome valja dodati i dvoznamenkasti rast prodaje vegetarijanske i hrane na biljnoj osnovi, s udjelom u ukupnim prihodima od gotovo 200 milijuna franaka.

Nestle je priopćio da ove godine očekuje još snažniji rast, ne iznoseći brojčane procjene o mogućem utjecaju epidemije koronavirusa u Kini i drugim zemljama na poslovne rezultate.