Peta kampanja

Digitalna platforma 'Funderbeam' otvara kampanju za 'Entrio'

AUTOR:

  • Vedran Marjanović

OBJAVLJENO:

4.6.2018. u 17:12

AUTOR:

  • Vedran Marjanović

OBJAVLJENO:

4.6.2018. u 17:12

Zagreb, 120517.
HUB385.
Predstavljanje druge hrvatske kampanje na crowdfunding platformi Funderbeam SEE.
Na fotografiji: savjetnik u Funderbeamu SEE Damir Bicanic.
Foto: Boris Kovacev / CROPIX

Prvi čovjek 'Funderbeama' za srednju i jugoistočnu Europu Damir Bićanić

Peta po redu kampanja 'Funderbeamove' digitalne platforme za prikupljanje kapitala za domaće 'startupove' posvećena je najvećoj domaćoj platformi za rezerviranje i kupnju ulaznica 'Entrio' i počinje u srijedu 6.lipnja u 15 sati.

- 'Entrio' je zrela i dobra kompanija, svima poznata, pa očekujemo da će interes ulagača biti najmanje na razini dosadašnjih kampanja – kazao nam je Damir Bićanić voditelj 'Funderbeama' za srednju Europu, iza kojeg su uspješne kampanje privlačenja ulagača u solinsku tehnološku kompaniju 'Include', konzultantsku tvrtku 'Sense Consulting', IT tvrtku 'Aspida' i pivovaru 'Medvedgrad'.

Interes ulagača za 'Sense Consulting' kroz 'Funderbeamovu' platformu, primjerice, rezultirao je s prikupljenih 700 tisuća eura u prva 24 radna sata kampanje, dok je 'Medvedgrad' u desetak dana kampanje privukao milijun eura ulaganja.
- U prethodnim kampanjama zabilježili smo interes ulagača iz 20 zemalja, ne radi se samo o europskim već i azijskim zemljama poput Japana i Vijetnama, a imamo i ulagače iz Dubaija. Na ovaj način 'Funderbeam' potvrdio se kao globalna digitalna platforma – ističe Damir Bićanić.

Hrvatska je jedna od prvih zemalja u koju se proširila 'Funderbeam' platforma, koju je 2015. u Estoniji pokrenuo jedan od osnivača 'Skypea' Jaan Tallinn s idejom da ulagači u 'startupove' trguju svojim ulaganjima putem 'blockchain' tehnologije. Primjenom 'blockchaina' na 'Funderbeamovoj' platformi smanjeni su troškovi samog ulaganja, ubrzan postupak prikupljanja kapitala i trgovine ulaganjima.

Posebno je brzina i jednostavnost ulaganja bitna za 'startupove', mala i srednja poduzeća koja u cjelini imaju otežan pristup izvorima financiranja. Uz to, korištenjem 'Funderbeam' platforme smanjuje se rizik ulagača, uvijek naglašeno prisutan kad je riječ o 'startupovima', jer osnivači platforme svoj projekt opisuju kao 'mjesto susreta investitora koji razmjenjuju informacije i procjene o ulaganjima'.

Tvrtke koje su dosada bile nositelji 'Funderbeamovih' kampanja u Hrvatskoj prikupljeni kapital koristile su za razvoj biznisa i širenja, a to će, kako doznajemo od Damira Bićanića, biti slučaj i sa 'Entrijom'.
- 'Entrio' je najveća hrvatska ticketing platforma s preko 940 događanja godišnje i jedini regionalni self-service sustav za organizaciju događanja, distribuciju ulaznica i registraciju posjetitelja – ističu u 'Funderbeamu'.

Privlačenje kapitala u 'startupove' putem ove platforme ima i edukativnu stranu, jer se 'startupovi', primjerice, uče strategiji odnosa s investitorima. A nije zanemariv ni publicitet koju si tvrtke priskrbe kroz kampanju.

Uz estonsku 'središnjicu', suosnivač 'Funderbeama' za Hrvatsku je 'Zagrebačka burza', koja je najavila razmatranje ideje o kotaciji za mala i srednja poduzeća. To bi, prema najavama s burze, bilo prijelazno rješenje od 'Funderbeamove' platforme prema uređenom tržištu kapitala.