Pohvalili se rezultatima

Deichmann lani prodao čak 1,73 milijuna pari obuće u Hrvatskoj!

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

26.4.2019. u 12:42

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

26.4.2019. u 12:42

Deichmann

Prodajno mjesto u Rijeci, ilustracija

Deichmann trgovina obućom s rastom prometa na oko 334 milijuna kuna, započela je svoju dvanaestu poslovnu godinu u Hrvatskoj. To predstavlja povećanje od oko 1,8 posto u odnosu na 2017. godinu i potvrđuje status tržišnog lidera kompanije u Hrvatskoj.

I u broju prodanih parova cipela Deichmann je zabilježio blagi porast od oko 30.000 pari na 1,73 milijuna pari obuće (2017. godine: 1,7 milijuna). Krajem 2018. godine DEICHMANN, kao i prethodne godine, u Hrvatskoj ima 37 trgovina i upošljava 273 djelatnika.   

 „Radujemo se što možemo zadržati poziciju tržišnog lidera među maloprodajnim lancima cipela u Hrvatskoj”, kaže Boris Kopić, direktor Deichmann trgovina obućom. „Ovaj dobar rezultat ujedno je poticaj i obveza da nastavimo dosljedno prilagođavati našu ponudu i uslugu potrebama naših kupaca i ponuditi im najbolje cipele po najboljoj cijeni”, nastavlja Boris Kopić.

Deichmann trgovina obućom u Hrvatskoj je podružno društvo kompanije DEICHMANN SE. Ona je tržišni lider u maloprodaji obuće u Njemačkoj i Europi. U prošloj poslovnoj godini, 2018., ostvarila je bruto promet od 5,8 milijardi eura (neto 5 milijardi eura) u 25 europskih zemalja i SAD-u. Time porast prometa s valutnom korekcijom iznosi 2 posto. U 2018. godini u svijetu je prodano 178 milijuna pari cipela – gotovo jedan posto više nego prethodne godine. DEICHMANN grupacija u inozemstvu ostvaruje 60 posto svog prometa. Na dan 31.12.2018. godine grupacija je imala 4.053 filijala (2017. godina: 3.989), te 40 online trgovina (2017. godina: 36) i zapošljavala 40.698 djelatnika (2017. godina: 39.564).

„Godina 2018. bila je vrlo teška za modno tržište u Europi. Prvenstveno, konstantno toplo vrijeme imalo je negativan utjecaj na razvoj”, rekao je Heinrich Deichmann, predsjednik Upravnog odbora DEICHMANN SE. Protekla godina je i za DEICHMANN grupaciju bila izazovna. Pored hirovitih vremenskih prilika, poduzeće se suočilo i s većom konkurencijom online trgovaca i modnih firmi s asortimanom cipela. „Pod tim uvjetima uspješno smo održali stabilnost grupacije i ostvarili rast suprotno trendu industrije“, rekao je Deichmann.