Menadžer tjedna

Ovo je direktor koji je proizvodnju varaždinskog diva usmjerio u perive zaštitne maske

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

11.4.2020. u 14:29

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

11.4.2020. u 14:29

Varazdin, 100113.
Varazdinska tekstilna industrija Varteks.
Na fotografiji: proizvodnja.
Foto: Boris Kovacev / CROPIX
Boris Kovace / CROPIX

Varaždinska tekstilna industrija Varteks,pogon

Što je postigao?

Tomislav Babić upravljanje Varteksom preuzeo je tek početkom godine od Nenada Bakića, upornog većinskog vlasnika koji je odlučio perjanicu hrvatske tekstilne industrije namijenjenu zahtjevnijoj publici vratiti na tržište. To se nije pokazalo lakim izazovom, iako su rezultati vidljivi. Sada su odlučili dio svoje proizvodnje usmjeriti u perive zaštitne maske kojih nedostaje na tržištu. Prvih 70.000 komada donirali su Civilnoj zaštiti i MUP-u. Zadovoljavajuća su preventiva prilikom odlaska u dućan, svakome su dostupne, naručuju se internetom i stižu dostavom na adresu.

Zašto je to važno?

Važno je jer su važne maske kojih nema, ali i zato što je renomirani proizvođač odijela pronašao jednostavan način da na sebe podsjeti tržište. Pandemija je zagrizla u narudžbe, problem su i blokirani dobavljači kvalitetnih tkanina, koji su većinom iz Italije.

Kako posluje?

Do izbijanja pandemije Varteks je bio na uzlaznom putu kompanije koja je ponovno otkrila svoj identitet i odlučila ga učiniti još boljim. Financijski rezultati bili su nešto lošiji od planiranih, ali rast proizvodnje i prodaje bio je najveći u posljednjih deset godina.

LinkedIn

Tomislav Babić, predsjednik Uprave Varteksa

Trenutačno zbog krize Varteksu je Hrvatski zavod za zapošljavanje odobrio sredstva za sufinanciranje očuvanja radnih mjesta u iznosu od 9,2 milijuna kuna za plaće za ožujak, travanj i svibanj.

Što će učiniti u budućnosti?

Ovako su napisali prije pandemije: društvo očekuje nastavak pozitivnih trendova i u idućim godinama, temeljeno na zdravom rastu maloprodaje zbog širenja portfelja, mreže i napretku praksi u marketingu i prodaji, profitabilnijoj proizvodnji za druge usvajanjem agilnog pristupa, nastavno na trendove u industriji mode koji uključuju povratak proizvodnje u Europu, uz istovremeni manjak kapaciteta u EU, brzu promjenu kolekcija, osviještenost klijenata o ekološkim utjecajima i radnim odnosima.

 Sada puno toga ovisi o trajanju pandemije i kasnijoj kupovnoj snazi naručitelja. Do tada, kada kupujete maske, pogledajte što još ima u njihovoj trgovini. Zbog krize cijene su niže nego ikada.

Tekst je preuzet iz tiskanog izdanja Globusa

Pretplatite se, donosimo Globus sigurno do vašeg doma!

01/22 55 374

[email protected]

Naslovnica Globusa