Pravila poslovnog odijevanja

Od kombinezona jednoroga do službenih uniformi: koliko je važan dress code?

Dress code je neverbalna poruka kojom komuniciramo imidž kompanije i utječemo na promatrače
Ilustracija
 Profimedia, Alamy
Dress code je neverbalna poruka kojom komuniciramo imidž kompanije i utječemo na promatrače

Kada sam prvi put došla na posao na svoje sadašnje radno mjesto, kolegica koja je sa mnom također počinjala raditi na prvom je sastanku pitala koji je i kakav dress code tvrtke, odnosno kako se trebamo odijevati na našem novom radnom mjestu. Meni to pitanje nije ni palo na pamet, no čim ga je ona postavila i ja sam se odmah zamislila – zaista, ima li nešto što je obavezno ili pak zabranjeno. Dobile smo dosta širok, ali opet logičan odgovor – oblačite se prikladno situaciji.

Ove sam se crtice sjetila kada sam nedavno pročitala članak na Quartzu o izvršnoj direktorici General Motorsa, Mary Barra, i njenom kratkom, jasnom i, pokazalo se, iznenađujuće emancipirajućem dress codeu kojeg je uvela, a koji glasi “dress appropriately”, odnosno “odjenite se na odgovarajući na...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
15. prosinac 2025 12:03