Svježa snaga

Nova kreativna direktorica Varteksa ne krije da je nabrijana i da osjeća kreativni impuls

AUTOR:

OBJAVLJENO:

6.2.2019. u 8:41

AUTOR:

OBJAVLJENO:

6.2.2019. u 8:41

Zagreb, 250119.
Modni dvojac I-Gle, Martina Vrdoljak Ranilovic i Natasa Mihaljcisin, nedavno su objavile prestanak suradnje i kraj branda.
Foto: Neja Markicevic / CROPIX
Neja Markičević / CROPIX

Martina Vrdoljak Ranilović

- Jako sam se zapalila za ovaj posao, kaže u gomili telefonskih poziva i niza sastanaka koji joj ispunjavaju radni dan Martina Vrdoljak Ranilović, nova kreativna direktorica modne kuće Varteks. Vijest je objavljena u ponedjeljak navečer, a već u utorak Martina Vrdoljak Ranilović bila je uključena u proces rada Varteksa.

- Moja je misija omogućiti dizajnerima da se kreativno razvijaju, kaže o svojoj ulozi na čelu dizajnerskog tima u Varteksu, gotovo jedinoj preostaloj velikoj modnoj hrvatskoj kući.

- Varteks je stvarno prevažna modna kuća, kaže Vrdoljak Ranilović o motivima zašto se nakon karijere slobodne dizajnerice odlučila uklapati u postojeći modni brend. - Ovdje radi osam ili devet stotina, možda tisuću žena, mnoge od njih su hraniteljice obitelji i kada vidiš s koliko entuzijazma, sreće i zadovoljstva rade svoj posao, onda shvatiš na čemu počiva ta tvrtka, opisuje prve dojmove.

Ne krije da je 'nabrijana', kaže da osjeća veliki kreativni impuls i vjeruje da može doprinijeti u tome da se mnogo napravi u Varteksu. Martina Vrdoljak Ranilović je nedavno bila dio business newsa, nakon što je s Natašom Mihaljčišin, dotadašnjom kolegicom, poslovnom partnericom objavila da gase modni brend I-gle koji su stvorile i gradile 22 godine.

Govori da je uletjela u mnoge projekte koji su već pokrenuti: - Paralelno se radi kolekcija za sljedeću zimu, dopunjuje se asortiman za nastupajuće proljeće i ljeto, a već se priprema kolekcija za proljeće i ljeto 2020., opisuje na što misli kada kaže da se radi milijun stvari.

I ona, kao i većina ima mjesto za Varteks u svom sjećanju: - Varteks je ugrađen u svaku memoriju, to je moda, to je sako i kaput, opisuje svoje asocijacije na spomen Varteksa. Njena je želja da kada ljudi pomisle na novi kaput, izrađen od kvalitetnog materijala, da tada govore o Varteksu, to joj je cilj.

Nije si odredila rokove, nije si postavila ishode koji bi je opterećivali, limitirali na bilo koji način. Odlučila je, kakva je i inače, uletjeti svom energijom u novi izazov i istjerati ga do kraja: - Važno mi je što prije, u što kraćem roku, vizualno dovesti Varteks tamo gdje mislim da mu je mjesto, kaže o prvoj stvari koja bi se trebala primijetiti iako je svjesna da govori o mjesecima dok se ne pojave prvi rezultati.

- Ne znam koliko ću pritom ostati, možda dok se ne riješe neke stvari, a možda zauvijek, rekla je kroz smijeh.