Sve zahvaljujući jednoj tvrtki

Ima samo 21 godinu: Kako je Kylie Jenner osvojila titulu najmlađe milijarderke u povijesti

AUTOR:

  • Matea Grbac

OBJAVLJENO:

7.3.2019. u 17:01

AUTOR:

  • Matea Grbac

OBJAVLJENO:

7.3.2019. u 17:01

Metropolitan Museum of Art Costume Institute Gala - Rei Kawakubo/Comme des Garcons: Art of the In-Between - Arrivals - New York City, U.S. - 01/05/17 - Kylie Jenner. REUTERS/Carlo Allegri - HP1ED511TLTI0
Carlo Allegri / REUTERS

Kylie Jenner

Najmlađa članica obitelji Kardashian, Kylie Jenner, postala je najmlađa milijarderka na svijetu. Tako ovu 21-godišnju poduzetnicu sada krasi titula najmlađe milijarderke u povijesti koja je sama zaradila svoje bogatstvo. Ovim proglasom, Jenner je ujedno prestigla osnivača Facebooka, Marka Zuckerberga koji je svoje prvo bogatstvo stekao s 23 godine.

- Nisam očekivala ništa, ovo nisam mogla predvidjeti, ali super se osjećam. Ovo je uistinu pravi vjetar u leđa - poručila je. Iako je ova poduzetnica svoju popularnost stekla zahvaljujući obiteljskom reality showu 'Kardashians' kada je imala svega devet godina, svoje sadašnje bogatstvo, ali i titulu, može zahvaliti uspješnosti svoje kozmetičke kompanije Kylie Cosmetics.

Jenner je tvrtku samostalno osnovala 2015. godine, a svoju svjetsku popularnost Kylie Cosmetics stekla je kolekcijom mat ruževa kojima su uspjeli nametnuti potpuno novi trend koji je ostao i dan danas.

Koliko je njena kompanija zapravo uspješna pokazuje i činjenica da je samo prošle godine ta tvrtka ostvarila zaradu od 360 milijuna dolara. Kako prenosi CNBC u svega 18 mjeseci kompanija je ostvarila 420 milijuna dolara prihoda od prodaje, dok je zimska kolekcija iz 2016. godine u samo jedan dan ostvarila 19 milijuna dolara prihoda od prodaje. Tvrtka je danas procijenjena na 900 milijuna dolara, a najveći dio svoje prodaje i marketinga odrađuje putem interneta i društvenih mreža. Uz to, u njoj je danas na puno radno vrijeme zaposleno samo sedam ljudi, dok njih četvero radi na pola radnog vremena, dok za proizvodnju koristi vanjske suradnike.

Naime, ovu mladu milijarderku putem Instagrama pravi oko 128 milijuna ljudi, dok profil njenog brenda broji nešto manje od 20 milijuna pratitelja, a ako bi se u to uključio i broj ljudi koji generalno prate aktivnosti njene obitelj, ta brojka postaje i puno veća.

Osim zarade koju ostavaruje putem Kylie Cosmetics, najmlađa članica poznate obitelji, ima i unosne ugovore s brojnim svjetski poznatim brendovima putem Pume i Adidasa, a dodatne prihode ostvaruje i putem svoje aplikacije 'Kylie Jenner Official App, te od televizijskih programa koji su vezani uz njenu obitelj, ali i serije knjiga koje je napisala sa svojom sestrom Kendall Jenner.

Ipak, Jenner na listi mladih bogataša nije sama. Tako se našla u društvu Evena Spiegela, osnivača društvene mreže Snapchat i manekenke Mirande Kerr. Tu su se našli još i  John Collison, osnivač irske kompanije Stripe, te sestre Alexandra i Katharina Andresen, Norvežanke koje su naslijedile očevu kompaniju Ferd S.