Portret menadžera

Dinko Lucić: Tko je prvi čovjek PBZ-a koji je proglašen menadžerom godine

AUTOR:

  • Globus

OBJAVLJENO:

8.12.2019. u 11:12

AUTOR:

  • Globus

OBJAVLJENO:

8.12.2019. u 11:12

PBZ Press

Dinko Lucić, predsjednik Uprave PBZ-a proglašen je menadžerom godine u kategoriji velikih poduzeća

Što je postigao?

Sada je dobio nagradu hrvatskog udruženja menadžera CROMA, što i nije tako važno prisjetimo li se lošeg završetka nekolicine bivših dobitnika tog priznanja, važno je što je kao jedini top menadžer velike banke u Hrvatskoj preživio smjenu menadžerske generacije u kojoj su banke majke sa sjedištima izvan hrvatskih granica na vrh bankarskog sektora u Hrvatskoj dovele svoje namjesnike. Za milansku Intesa Sanpaolo grupu, vlasnicu PBZ-a, sjedio je i u vrhu slovačke banke Všeobecná úverová gdje je bio i u Nadzornom odboru i u Upravi, a bio je predsjednik Nadzornog odbora PBZ-carda koji upravo privodi kraju veliku zamjenu American Expressa Vizom.

Zašto je to važno?

Zato što pokazuje da u Intesa-Sanpaolo grupi razumiju važnost dobrog razumijevanja lokalnih prilika i da su to spremni nagraditi. Lucić je dugo razdoblje proveo kao vrhunski bankarski stručnjak u sjeni Bože Prke. Odlično su se razumjeli, banka je poslovala dobro i širila se, čak i u razdobljima kada su druge smanjivale portfelje.

Kako posluje?

Dobro, kao i većina banaka u Hrvatskoj. Privredna banka Zagreb u prvih je devet ovogodišnjih mjeseci poslovala s dobiti nakon oporezivanja od 1,2 milijarde kuna, što je 31 posto veći rast u usporedbi s istim razdobljem prošle godine.

Što će učiniti u budućnosti?

Kada je o PBZ-u riječ, jedna ambicija je konstanta: pokušati nadrasti Zagrebačku banku, članicu konkurentske talijanske bankarske grupe UniCredit, iako će vam i danas reći da im to nije prioritet. Nakon što se sa zadnjim danom godine definitivno oproste s American Expressom, koji je dosad u Hrvatskoj poslovao u sklopu PBZ Carda, vrh kartičnog portfelja banke postat će kartica Visa premium, koja bi trebala biti “po mnogočemu drukčija” od ostalih kartica na domaćem tržištu. Kako bi ispunili prvu ambiciju, nastavit će širenje svojeg poslovnog portfelja na domaćem tržištu.

Tekst je u potpunosti preuzet iz novog broja Globusa