Kadrovske novine u vrhu

Atlantic Grupa na čelo Štarka dovela menadžera koji je upravljao s 200 milijuna eura

AUTOR:

  • Vedran Marjanović

OBJAVLJENO:

29.1.2020. u 15:19

AUTOR:

  • Vedran Marjanović

OBJAVLJENO:

29.1.2020. u 15:19

Marko Njavro

Marko Njavro i Slađana Bastašić nova su imena u vrhu menadžmenta Atlantic Grupe koja je danas objavila i kadrovska preslagivanja unutar kompanije.

Za novog predsjednika Uprave Štarka s sjedištem u Beogradu, Atlantic Grupa imenovala je Marka Njavru, donedavnog regionalnog predsjednika u Molson Coorsu, vlasniku Zagrebačke pivovare. Unutar Molson Coorsa Njavro je, ističu u Atlanticu, upravljao s biznisom tvrtke u Hrvatskoj, Sloveniji i BiH s ukupnim godišnjim prihodom od gotovo 200 milijuna eura.

- Riječ je o stručnjaku iza kojeg stoji 18 godina iskustva i rezultata u industriji robe široke potrošnje s relevantnim međunarodnim referencama. Marko je bio i glavni direktor Molson Coorsa u Bugarskoj, direktor marketinga u Rumunjskoj, a prethodno je bio na čelu grupnog marketinga za brendove Stella Artois, Beck's, Lowenbrau, Hoegarden i Leffe za devet tržišta srednje i istočne Europe sa sjedištem u Pragu, te marketing menadžer za Ožujsko pivo – ističu u Atlantic Grupi predstavljajući novog predsjednika Uprave Štarka.

Marko Njavro

 

Slađana Bastašić imenovana je za glavnu direktoricu strateškog distribucijskog područja Hrvatska u Atlantic Grupi. Riječ je o donedavnoj direktorici za komercijalnu izvrsnost u kompaniji Coca Cola HBC.

- Slađana dolazi s više od deset godina menadžerskog iskustva u području prodaje u Coca Coli gdje je impresivne rezultate ostvarila upravo na hrvatskom tržištu – napominju u Atlantic Grupi, dodajući kako je njihova nova glavna direktorica strateškog distribucijskog područja Hrvatska jedan dio karijere provela i u agenciji za istraživanja tržišta GfK.

Slađana Bastašić

 

Dosadašnji direktor strateškog distribucijskog područja Hrvatska Slaven Romac preuzima funkciju glavnog direktora strateškog poslovnog područja Pića Atlantic Grupe.

- Slaven je tijekom posljednjih pet godina transformirao način rada i značajno unaprijedio rezultat starteškog distribucijskog područja Hrvatska, a na novu poziciju dolazi s odličnim poznavanjem tržišta na kojima Atlantic posluje, jednako kao i najboljih svjetskih praksi u području poslovanja s bezalkoholnim pićima stečenim kroz bogati menadžerski staž u kompaniji Coca Cola HBC – poručili su Atlantica povodom imenovanja Romca na novu dužnost.

 

Dosadašnji glavni direktor strateškog poslovnog područja Pića Zvonimir Brekalo preuzima poziciju starijeg izvršnog direktora za Privatne robne marke Atlantic Grupe.

- Glavni cilj Zvonimira Brekala na novoj funkciji biti će prodaja privatnih robnih marki za maloprodajne i hotelske lance koristeći slobodne proizvodne kapacitete u sustavu Atlantic – najavljuju u kompaniji.

Matjaž Vodopivec imenovan je za direktora tržišta Poljske, a odlazi s pozicije glavnog direktora strateškog poslovnog područja Slatko i slano. Povodom imenovanja Vodopiveca, u Atlanticu skreću pozornost kako je u Argeti Poljska definirana kao prioritetno tržište za rast.