11. Weekend Media Festival

Zagrebački Señor proglašen najboljom agencijom BalCannesa, najbolji projekt u Beogradu

AUTOR:

  • Iva Grubiša,
  • Lea Balenović

OBJAVLJENO:

22.9.2018. u 12:53

AUTOR:

  • Iva Grubiša,
  • Lea Balenović

OBJAVLJENO:

22.9.2018. u 12:53

Rovinj, 210918.
Ovog vikenda u prostorijama stare tvornice duhana odrzava se 11. Weekend media festival. BalCannes predstavljanje 25 najboljih projekata moderirala je Ida Prester.
Foto: Goran Sebelic / CROPIX
Goran Šebelić / Hanza Media

BalCannes se održao u sklopu Weekend media festivala

Zagrebački Señor proglašen je najboljom agencijom BalCannesa, dok je McCann Beograd za svoj rad „The Red Thread” dobio nagradu za najbolji projekt.

 

Riječ je o reviji održanoj u sklopu 11. Weekend Media Festivala na kojoj su predstavljene najbolje marketinške kampanje agencija iz osam zemalja regije. Osim trofej zlatnog lava, ove godine agencija Señor, koja je na BalCannes prijavila svoje radove za Iskon, Atlantic Grupu, kao i kampanju „Smrtphone”, nagrađena je i prijavom na najveće svjetsko događanje ovog tipa - Cannes Lions 2019.

 

Slovenska Agencija 101 proglašena je najboljom prema mišljenju žirija oglašivača, a nagradu su kući odnijeli zahvaljujući svom projektu „The real-life Escape Room” posvećenoj seksualno zlostavljanoj djeci. Žiri novinara kao najbolju su prepoznali hrvatsku agenciju Imago Ogilvy za projekt „Odljev duhova prošlosti”, dok je agencijski žiri nagradu dodijelio agenciji Saatchi & Saatchi Croatia dio Publicis grupe za „Deepest Instagram Profile”, kampanju koju su napravili za Janu. Najboljim projektom koji je realiziran na više tržišta regije proglašen je „The Shiny Munchmallow” agencije Ovation BBDO iz Beograda.

Organizatori BalCannesa su HURA (Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje) i Weekend Media Festival.