Singapore Airlines

Vraća se najdulji komercijalni let na svijetu dug 19 sati, no samo višoj klasi putnika

AUTOR:

OBJAVLJENO:

30.5.2018. u 15:28

AUTOR:

OBJAVLJENO:

30.5.2018. u 15:28

A Singapore Airlines A380, carrying 449 passengers, takes off from Singapore's Changi Airport March 18, 2008. The world's biggest passenger plane left Singapore for London on Tuesday, marking the Airbus A380's first commercial flight to Europe. REUTERS/Vivek Prakash (SINGAPORE) - GM1E43I11DD01
Vivek Prakash / REUTERS

Ilustracija: A380 Singapore Airlinesa

Singapore Airlines izvijestio je da će u listopadu ponovno pokrenuti najdulji komercijalni let u svijetu u trajanju od gotovo 19 sati na relaciji Singapur-New York, dodajući da će biti ponuđen samo putnicima u višoj putnoj klasi.

Svakog će dana zrakoplovi u neprekinutom letu u trajanju od oko 18 sati i 45 minuta od singapurskog aerodroma Changija do zračne luke u Newarku prelaziti oko 16.700 kilometara (10.300 milja), navela je zrakoplovna tvrtka u priopćenju.

Trenutni rekord drži kompanija Qatar Airways na letu 921 iz Aucklanda do Dohe, koji traje 17 sati i 40 minuta.

Na ruti od Singapura do Newarka singapurska će tvrtka koristiti modele Airbus A350-900ULR, koji su namijenjeni za duge letove i mogu primiti 161 putnika, od toga 67 u poslovnoj klasi a 94 u premium ekonomskoj klasi.

Zrakoplovna tvrtka već je letjela na sličnoj ruti od 2004. do 2013. godine, ali ju je ukinula jer nije ostvarivala očekivane prihode.

Odluka o njezinom opetovanom uvrštenju u ponudu vremenski se poklopila s nastojanjima aviokompanija da nađu nove izvore prihoda u konkurentskom okruženju, a duge rute često generiraju veće prihode od onih s pauzama u letovima.

U Singapore Airlinesu planiraju i neprekinuti let od Singapura do Los Angelesa, s istim modelom zrakoplova.

Njihova odluka o obnovljenom letu na relaciji Singapur-New York donesena je u vrlo izazovnoj situaciji za singapurskog avioprijevoznika. Prošle su godine spojili niskobudžetne kompanije TigerAir i Scoot kako bi racionalizirali troškove.

Ovog su mjeseca najavili da će u nastojanju da ostanu konkurentni uključiti posrnuli regionalni ogranak s premium ponudom SilkAir u širu grupu nakon višemilijunskog ulaganja u modernizaciju kako bi ostao konkurentan.