Prepolovljeni promet

Vinari na koljenima: Srbija daje više od milijun € za marketing i investicije, a Hrvatska?

Pad potražnje prouzročen pandemijom, značajan pad prodaje u HoReCa-kanalu i gubici zbog slabe turističke sezoni rezultirali šokovima za sektor vina traži formulu za dizanje konkurentnosti
Đuro Horvat
 Emica Elvedji / HANZA MEDIA
Pad potražnje prouzročen pandemijom, značajan pad prodaje u HoReCa-kanalu i gubici zbog slabe turističke sezoni rezultirali šokovima za sektor vina traži formulu za dizanje konkurentnosti

Na krilima optimizma temeljenog na najavama još jedne uspješne turističke sezone, koja je najvažniji prodajni kanal hrvatskim vinarima, očekivala se uspješna godina za proizvođače vina. Međutim, u ovoj krizi izazvanoj pandemijom kovida pokazalo se, kao i mnogo puta dosad, da ovisnost o jednom kanalu prodaje nipošto nije dobra. Zato će vinari koji su prodaju temeljili na više različitih prodajnih kanala lakše podnijeti ovu krizu. Osim problema u plasmanu vina, na jesen se očekuju problemi za proizvođače grožđa koji su ovisni o uspjehu prodaje vina svojih otkupljivača.

Prema podacima Državnog zavoda za statistiku, u 2019. godini proizvodnja vina u Hrvatskoj iznosila je 704 tisuće hektolitra, dok je 19.824 hektara površina pod vinogradima. Prema zadnjim dostupnim podacim...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
13. prosinac 2025 02:53