Turistička strategija

Uz turiste kojima je Hrvatska već omiljeno odredište, HTZ želi i Korejce i Australce

Promotivne turističke aktivnosti provode su na 23 tržišta, a na njih 16 sljedeće će se godine provoditi ključne marketinške kampanje
Turisti u razgledavanju Gornjeg grada u Zagrebu
 Željko Puhovski / CROPIX
Promotivne turističke aktivnosti provode su na 23 tržišta, a na njih 16 sljedeće će se godine provoditi ključne marketinške kampanje

Direktor Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Kristjan Staničić u petak je izjavio da se promotivne turističke aktivnosti provode na 23 tržišta, a da će se na njih 16, od kojih su najvažnija tržišta Njemačke, Austrije, Slovenije, Italije i Mađarske, u sljedećoj godini provoditi ključne marketinške kampanje.

"Strateški marketing plan hrvatskog turizma jasno je definirao 23 tržišta, na kojima se provode promotivne aktivnosti. Naša ključna tržišta ostaju Njemačka, Austrija, Slovenija, Italija, Mađarska, a po podacima iz ove godine veliki rast ima i britansko tržište, koje je sve značajnije za sjeverni dio Hrvatske i Kvarner. Na ukupno 16 tržišta ćemo provoditi ključne marketinške kampanje, a tome ćemo pridodati aktivnosti promidžbe u dalekim odredištima – Kini, Koreji, Austral...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. prosinac 2025 01:04