Unosnije područje

Švicarski div prehrambene industrije širi poslovanje na posebne medicinske proizvode

AUTOR:

OBJAVLJENO:

27.1.2020. u 15:07

AUTOR:

OBJAVLJENO:

27.1.2020. u 15:07

File photo dated 17/05/2017 of a four finger KitKat biscuit as the shape of Nestle's bar has lost its EU-wide protected trademark status after the European Court of Justice (ECJ) dismissed an appeal by the confectionery giant., Image: 379443890, License: Rights-managed, Restrictions: FILE PHOTO, Model Release: no, Credit line: Profimedia, Press Association
Profimedia, Press Association

Švicarski div prehrambene industrije Nestle objavio je u ponedjeljak da je proširio poslovanje s medicinskom prehranom kupnjom Allerganovog Zenpepa, proizvoda namijenjenog ljudima čija gušetarača ne proizvodi dovoljno enzima za probavu masti, proteina i šećera.

Financijski uvjeti akvizcije nisu objavljeni. Zenpep je u 2018. godini ostvario prihode od 237 milijuna dolara.

Američki AbbVie kupio je irski Allergan za 63 milijarde dolara. Da bi odobrili transakciju, regulatori su od dvije kompanije zatražili prodaju pojedinih dijelova poslovanja.

Tako je Allergan odlučio prodati Zenpep Nestleu, a brazkumab britanskoj farmaceutskoj tvrtki Astrazeneca.

Izvršni direktor Nestlea Mark Schneider proširuje portfelj medicinskih prehrambenih proizvoda, potencijalno unosnije područje od temeljnog poslovanja s hranom, podsjeća Reuters.

Akvizicijom Zenpepa švicarska kompanija postat će vlasnik i Allerganovog Viokacea, također preparata za enzime gušterače.

„Ovo je značajna prilika da naše poslovanje u SAD-u doda komplementaran proizvod svojoj ponudi prehrambenih proizvoda koji podržavaju unos, probavu i apsorpciju hrane", ističe Schneider.

"Nestleova kupnja Zenpepa strateška je odluka koja će poboljšati naš rastući portfelj medicinske prehrane”, rekao je direktor odjela Nestle Health Science Greg Behar.

Transakcija će biti zaključena kada i spajanje AbbViea i Allergana, poručuju iz Nestlea.