Oporavak poslovanja

Švedskom modnom divu raste dobit: 'To možemo zahvaliti internetskoj prodaji i sniženjima'

AUTOR:

OBJAVLJENO:

3.10.2019. u 14:46

AUTOR:

OBJAVLJENO:

3.10.2019. u 14:46

H&M unloads unwanted and unsold merchandise on their sale racks in their store in Soho in New York, seen on Tuesday, June 12, 2018., Image: 375408057, License: Rights-managed, Restrictions: , Model Release: no, Credit line: Profimedia, SIPA USA
Profimedia, SIPA USA

Ilustracija

Švedski lanac trgovina odjećom Hennes&Mauritz (H&M) izvijestio je u četvrtak da mu je neto dobit u trećem fiskalnom tromjesečju poskočila za četvrtinu zahvaljujući većoj prodaji putem Interneta i ograničenim sniženjima.

U razdoblju od lipnja do kolovoza švedska je kompanija poslovala s neto dobiti od 3,86 milijardi švedskih kruna (390 milijuna dolara). U istom prošlogodišnjem razdoblju iznosila je 3,1 milijardu kruna.

Prihodi iskazani u lokalnim valutama porasli su osam posto, na 62,6 milijardi kruna.

Prihodi od prodaje putem interneta iskazani u lokalnim valutama uvećani su za četvrtinu.

Među velikim je tržištima najveći skok prihoda H&M zabilježio u Poljskoj, za 20 posto. Slijedi SAD s 19 posto i Rusija s 12 posto većim prihodima.

Na najvećem H&M-ovom tržištu, onom Njemačke, prihodi su na godišnjoj razini porasli pet posto. U Italiji su, iskazani u lokalnoj valuti, uvećani jedan posto.

S obzirom na uzlet prodaje putem Interneta H&M namjerava ove godine otvoriti manje fizičkih trgovina, ukupno njih 120.

Na kraju kolovoza švedski je lanac imao ukupno 4.972 trgovine u 73 zemlje širom svijeta, uključujući i franšize.