Turistički sajam

Slavonija u Münchenu: Bavarci sve više otkrivaju i kontinentalni dio Hrvatske

AUTOR:

OBJAVLJENO:

21.2.2019. u 15:13

AUTOR:

OBJAVLJENO:

21.2.2019. u 15:13

HTZ

Giovanne Elber i hrvatska delegacija

I dok se većina mediteranskih zemalja Europe boji zastoja bukinga u siječnju i početkom veljače za ljetnu sezonu, Hrvatska je pokazala svima „zube“ te na najvećem bavarskom turističkom sajmu f.re.e. u Münchenu predstavila svoju ponudu Zagreba i Slavonije uz kulen, pršut, tamburaše i odlična vina. Doduše, svi u srcu strepe kako će ta nova situacija za hrvatski turizam završiti, ali pozivaju turističke djelatnike da ne spuštaju cijene.

- Uvijek sam protiv snižavanja cijena, i uvijek sam govorio o podizanju kvalitete. Turisti nam ne zamjeraju cijene, nego tamo gdje omjer cijena i kvalitete nije dobar. Sada je u pitanju jedna igra živaca. Budući turisti očekuju da zbog širokog spektra smještaja koji se nudi, u odnosu na prije kada to nije bila tako zbog političke situacija u Turskoj i drugim zemljama, da će doći do snižavanja cijena. I čekat će da negdje u nekoj zemlji budu cijene niže jer imaju mogućnost biranja, kazao je na muenchenskom sajmu turizma ministar Gari Cappelli. Vjeruje da će sezona za Hrvatsku biti s njemačkog tržišta usprkos nešto usporenom bukingu, jednaka kao i lani, dok se nada da će ukupne brojke hrvatskog turizma u 2019. rasti do tri posto. Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić nada se da bi tome mogla pridonijeti baš i Slavonija te Zagreb koji su se posebno predstavljali po prvi put na ovom sajmu gdje je Hrvatska uz Bavarsku imala najveći štand.

HTZ

Konferencija za medije: Predstavljanje Slavonije i Zagreba

 

- Bavarci dobro poznaju Hrvatsku, Istru, Kvarner i Dalmaciju, ali sve više otkrivaju kontinentalni dio Hrvatske. I.D. Riva je lani po prvi puta u svoje brošure uvrstila Slavoniju kao poseban turistički program, kazao je direktor nacionalne turističke organizacije.

A Nijemcima bi se Slavonija itekako mogla svidjeti jer je nešto novo na njihovom tržištu. A Nijemci su poznati kao putnici koji vile istraživanja, prirodu, aktivan odmor te gastronomiju. Slavonija ih može osvojiti ih može svojom odličnom gastronomijom, predivnom prirodom očuvanim starim selima, te vinskim cestama i imanjima. To je Hrvatska turistička zajednica s Ministarstvom turizma, TZ-om Zagreba, Osječko-baranjskom županijom te organizatorom putovanja I.D. Riva Toursa iz Muenchenu danas predstavila na jednom od najpopularnijih turističkih sajmova u Njemačkoj- f.re.e. u Muenchenu.

HTZ

Hrvatski štand na sajmu f.re.e.

 

Promocija je prema našem kontinentu traje već neko vrijeme, a muenhenski organizator putovanja I.D. Riva Tours posebno se okrenuo Slavoniji, i to u svojim katalozima, studijskim putovanjima s njemačkim gostima i biciklistima, objavama u lokalnim medijima. Lani je u njihovom aranžmanu u Slavoniji bili oko 900 gostiju koji su otkrili što to Slavonija nudi.

- Prvi smo počeli stvarati programe za posjete unutrašnjosti Istre, zatim s biciklističkim turama po hrvatskim otocima. Dakle, znamo da moramo donositi nove ideje. Ne prodajemo konfekciju, mi sami radimo svoje modele s našim velikim znanjem o zemlji i njenim regijama. Osobno sam putovao s prvom grupom njemačkih gostiju u Slavoniju i osluškivao sam njihova razmišljanja i iskustva. I bili su oduševljeni – prirodom, čistoćom, hranom. Ljudi traže nove programe, a mi već danas imamo puno toga za pokazati, smatra Ognjenović. Vjeruje da će njegovim stopama, kao što je to bio slučaj s podizanjem ponude u unutrašnjosti Istre te biciklističkim turama po otocima, krenuti i druge veće agencije u Njemačkoj koje su od prijašnjih programa stvorile velik posao.

HTZ

Branko i Selimir Ognjenović i Tomica Dukić

 

- Slavonija je naša najljepša turistička tajna, kazao je Ognjenović deseticama bavarskih novinara koji su došli vidjeti što to Slavonija i Zagreb nude.

HTZ

Giovanne Elber i hrvatska delegacija

 

Hrvatski štand posjetila legenda nogometnog kluba Bayern München

Na hrvatskom štandu, u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom, organizirano je posebno druženje s partnerima uz slavonske specijalitete i vrhunska hrvatska vina. Druženju je prisustvovao i Giovanne Elber, legenda FC Bayern Münchena te Andreas Jung, direktor marketinga ovog najpopularnijeg njemačkog nogometnog kluba. Promociju Slavonije svojim je specijalitetima i pripremom hrane podržao i službeni kuhar Vatrenih Tomica Đukić, inače chef Hotela Osijek.

 

Tagovi