Strateška investicija

Projekt nizinske pruge Rijeka - Karlovac od 1,7 milijarde eura ide u ruke Kinezima ili EU?

Financiranje EU za Hrvatsku je povoljnije jer ne utječe na rast javnog duga
Ilustracija
 Profimedia, UPPA News
Financiranje EU za Hrvatsku je povoljnije jer ne utječe na rast javnog duga

Gradnju nizinske pruge od Karlovca do Rijeke u dužini od 170 kilometara Hrvatska želi financirati sredstvima iz fondova EU jer je to za Hrvatsku povoljnije nego davanje pruge u koncesiju, poručio je prije koji dan na gradilištu mosta Pelješac ministar prometa Oleg Butković.

U javnosti se stekao dojam da je s kineskom delegacijom već sve dogovoreno, odnosno da će kineska kompanija CRBC po koncesijskom modelu graditi tu prugu. Ministar gospodarstva Darko Horvat je tako najavio davanje pruge kineskoj tvrtki u koncesiju na 50 godina. No, Butković je vrlo jasno poručio da nema ništa od izravnog dogovora s Kinezima i da će sve ići putem natječaja.

Jamstva

- Odlučimo li se za natječaj za koncesiju, na njega se mogu javiti i kineske kompanije. Bude li se pruga gradila sredstvima EU, ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. studeni 2025 00:18