Kalifornijska tvrtka Juul, najpoznatiji svjetski proizvođač e-cigareta našao se pod napadom američke organizacije protiv pušenja Truth Initiative da svojim suptilnim marketingom cilja mlađe skupine i uzrokuju vrlo ranu ovisnost o nikotinu.
Deklarativno, tvrtka za e-cigarete ima isti cilj kao i Truth Initiative, a to je da pušačima pomogne u prestanku pušenja cigareta. Međutim, predsjednica anti-pušačke organizacije Robin Koval smatra da su napori Juula neiskreni.
- Činjenica da se u Juulu sada čude kako to mladi koriste njihove naprave, čini mi se pomalo neiskreno – kazala je.
U analizi portala Vox, Juul je ciljanim, sugestivnim marketingom i uglađenim dizajnom nastojao pridobiti mlađu klijentelu, tinejdžere i mlade ispod 25 godina. Iskoristili su činjenicu da reklamiranje...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....