U srijedu, 9. svibnja 2018., na Zagrebačkom velesajmu održat će se međunarodna konferencija “Zagreb brend forum 2018.” (ZBF) na kojoj će svoja iskustva predstaviti oni koji su svoje poslovne strategije posvetili jačanju brenda.
U sklopu toga, govorit će se o evaluaciji i izradi brenda, brendiranju mjesta, gradova i regija, o dvojbi globalnih i lokalnih, odnosno starih i novih brendova i, konačno, o osobnom brendiranju.
- Danas se brendovi zapravo bore na globalnoj sceni. Svjedoci smo nastajanja i nestajanja zaštitnih znakova. Stanje u području brendiranja u zadnjih 20 godina nije se odmaklo jer na ovom je prostoru vrlo malo novih brendova. Zapravo, većinom oni stari proživljavaju nove živote, na bazi postavljenih dobrih osnova. Franšizno poslovanje i licenciranje te njihov utjecaj na život zaštitnoga znaka sve više jača, dok start-up revolucija u otvaranju prostora prepoznatljivosti ne smije biti preskočena – istaknuo je direktor ZBF-a Darko Buković.
U okviru skupa održat će se i peto brend okupljanje “Brend klinika/akademija” na kojoj će se sa stručnjacima moći detaljnije razgovarati o pojedinim segmentima po kojima se slaže brend arhitektura.
Na ZBF-u će, među ostalima, sudjelovati Scott Gould, stručnjak za engagement branding, autor i konzultant za Microsoft i Nokiju, Marin Pucar, predsjednik Uprave Podravke, Zdenko Lucić, ravnatelj hrvatske Agencije za investicije i konkurentnost, Tomislav Antunović, vlasnik Hotela Antunović HR/BiH, Brian Senaratne, vlasnik Whole Wide World Hostela Zagreb i menadžer godine u Šri Lanki, Duško Ilijević, vlasnik SentiMental Bikesa i Tihomir Vranešević, redovni profesor Ekonomskog fakulteta Zagreb.