Teško je zamisliti kino bez kokica, baš kao i gledanje nogometne utakmice bez piva i grickalica. Ili kobasica i ćevapa. U 15-ak dana, otkako je počelo Svjetsko nogometno prvenstvo, pojelo se ćevapa više nego što Hrvatska ima stanovnika - više od pet milijuna, prema podacima PIK Vrbovca.
Isto tako prodalo se oko 730 tisuća grill kobasica te tvrtke - Debrecinka, Roštiljka, Grill Classic, Grill Pikant i Grill Mix - što je čak 50 posto više nego lani u isto vrijeme. Iz grupacije Pivac bilježe oko 10 posto veću prodaju u odnosu na isto razdoblje lani, a vjeruju da je razlog tome i činjenica da je dobar roštilj savršen dodatak užarenoj navijačkoj atmosferi.
To jako dobro znaju ugostitelji, koji ne nude samo promotivne cijene piva i grickalice. Tako u zagrebačkom kafiću Pale...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....