Bum potrošnje

Od početka SP-a Hrvati pojeli pet milijuna ćevapa, a krumpir se vadi ranije jer fali čipsa

'Kada Hrvatska pobjedi, pije se i jede više pa nam zasad ide odlično', kažu ugostitelji
 Hanza Media
'Kada Hrvatska pobjedi, pije se i jede više pa nam zasad ide odlično', kažu ugostitelji

Teško je zamisliti kino bez kokica, baš kao i gledanje nogometne utakmice bez piva i grickalica. Ili kobasica i ćevapa. U 15-ak dana, otkako je počelo Svjetsko nogometno prvenstvo, pojelo se ćevapa više nego što Hrvatska ima stanovnika - više od pet milijuna, prema podacima PIK Vrbovca.

Isto tako prodalo se oko 730 tisuća grill kobasica te tvrtke - Debrecinka, Roštiljka, Grill Classic, Grill Pikant i Grill Mix - što je čak 50 posto više nego lani u isto vrijeme. Iz grupacije Pivac bilježe oko 10 posto veću prodaju u odnosu na isto razdoblje lani, a vjeruju da je razlog tome i činjenica da je dobar roštilj savršen dodatak užarenoj navijačkoj atmosferi.

To jako dobro znaju ugostitelji, koji ne nude samo promotivne cijene piva i grickalice. Tako u zagrebačkom kafiću Pale...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 07:57