Nadogradnja

Njemački RTL posjetio Valamarov kamp: 'Uvodimo dodatne digitalne usluge'

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

27.5.2020. u 12:46

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

27.5.2020. u 12:46

Valamar

Novinari njemačkog RTL-a u Valamarovom kampu

Interes stranih turista za ljetovanje na Jadranu raste, a samim time raste i interes stranih medija za hrvatske turističke destinacije. O početku turističke sezone u Hrvatskoj ovih dana pišu i izvještavaju najveći svjetski mediji. Naime, nakon što je prošli tjedan Valamarov kamp Lanterna posjetila austrijska državna televizija ORF koja je snimala priču o tome kako se najveća hrvatska turistička kompanija priprema za otvorenje sezone, sličnu priču jučer je u istom kampu snimio i njemački RTL.

Zahvaljujući pozitivnoj epidemiološkoj situaciji, danas se Hrvatska percipira kao jedna od najsigurnijih mediteranskih destinacija za sezonu 2020.

„Lanterna Premium Camping Resort smo otvorili u petak, 22. svibnja, i drago nam je vidjeti prve goste u kampu. Prednjače Nijemci i Slovenci, a bilježimo i prva noćenja austrijskih turista. Pripremili smo sveobuhvatni program zdravstvenih, sigurnosnih i ekoloških standarda te smo unaprijedili protokole čišćenja kojima je cilj osnažiti učinkovite standarde higijene koje Valamar primjenjuje u svim svojim objektima. Naši gosti su jako zadovoljni, osjećaju se sigurno i svima nas preporučuju kao sjajnu destinaciju za odmor“, komentirala je direktorica kampa Lanterna, Danijela Zgrablić.

U posljednjih 60 dana Valamar je modificirao svoje proizvode i akcelerirao razvoj projekata digitalizacije kako bi unaprijedio usluge za turističku sezonu 2020. Smještajni kapaciteti hotela, ljetovališta i kampova umanjit će se za 20% kako bi se osiguralo još više prostora gostima u restoranima, na recepciji, bazenima, na plaži i u ostalim zajedničkim sadržajima. Osim toga, najveći domaći hotelski lanac uvodi i dodatne inovacije koje će biti implementirane kod otvaranja objekta su. Među njima se ističe 'V Health&Safety', odnosno program zdravstvenih, sigurnosnih i ekoloških standarda kojim je unaprijeđen protokol čišćenja objekata kako bi se pojačao higijenski standard. Uz to, tu je i 'CleanSpace 100% privacy' program kojim se gostima jamči da su ključne dodirne točke u sobama i mobilnim kućicama temeljito očišćene i dezinficirane. Nadalje, gostima će početkom lipnja biti dostupna usluga 'Valfresco Direkt“ za online narudžbu, kupnju i dostavu domaćih proizvoda, kao i „Online recepcija“ te hotelski koncept „Bed & Brunch“.