Financijsko izvješće

Mreža komunikacijskih agencija PROI Worldwide ostvarila prihod od gotovo milijardu dolara

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

12.6.2019. u 16:57

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

12.6.2019. u 16:57

Zagreb, 201213.
Hotel Westin, Ulica Izidora Krsnjavoga.
Konferencija za medije povodom odrzavanja 10. godisnjice Audi FIS Ski World Cupa
Ronald Goršić / CROPIX

Kristina Laco

Svjetska mreža komunikacijskih agencija, PROI Worldwide prošle je godine zabilježila rast neto prihoda za 10 posto na gotovo milijardu dolara i tako postala najveća svjetska komunikacijska mreža agencija te peta grupacija među vodećim holding društvima u svijetu.

Unutar PROI-ja djeluje ukupno 75 nezavisnih agencija, s oko 8.173 klijenta i 6.417 zaposlenika u više od 165 ureda diljem svijeta. Među njima je i Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri, jedina agencija za strateški komunikacijski menadžment u Hrvatskoj.

- Drago nam je da kao dio PROI-ja imamo priliku dijeliti iskustva i znanja s kolegama iz nekih od najuspješnijih svjetskih agencija. Tijekom pet godina, koliko sudjelujemo u radu ovog partnerstva, suradnja s drugim članicama mreže donijela nam je brojne koristi, kao i potvrdu da radimo u skladu sa zaista najvišim profesionalnim standardima naše struke - izjavila je Kristina Laco, jedna od direktorica Komunikacijskog ureda Colić, Laco i partneri.

Osim hrvatske, članstvu se prošle godine pridružila još jedna susjedna agencija New Media Team iz Beograda.

- Agencije iz mreže PROI Worldwide iskoristile su povećanu potrebu za komunikacijskim uslugama u svim područjima uključujući upravljanje reputacijom, krizno komuniciranje, upravljanje temama od javnog značaja i upravljanje promjenama, komunikaciju u digitalnom i sadržajnom marketingu, te komunikacija na društvenim mrežama. Naši su uredi iznimno snažno povezani, a razmjena zaposlenika postala je uobičajena, što nam omogućuje da razmjenjujemo znanja o poslovnim sektorima te kulturološke norme koje su različite u različitim dijelovima svijeta, što pogoduje i našim zaposlenicima i našim klijentima - istaknula je Clare Parsons, predsjednica mreže PROI Worldwide na svjetskoj razini te predsjednica londonske tvrtke za upravljanje reputacijom Lansons.