Rast

Mercedes-Benz u 2019. prodao više od dva milijuna vozila, najprodavaniji su luksuzni brend

AUTOR:

OBJAVLJENO:

9.1.2020. u 13:27

AUTOR:

OBJAVLJENO:

9.1.2020. u 13:27

Ola Kaellenius, Chairman of the Board of Management of Daimler AG and head of Mercedes-Benz Cars, gives the Daimler keynote address during the 2020 Consumer Electronics Show (CES) in Las Vegas, Nevada, on January 6, 2020. - CES is one of the largest tech shows on the planet, showcasing more than 4,500 exhibiting companies representing the entire consumer technology ecosystem. (Photo by DAVID MCNEW / AFP)
AFP

Ola Kaellenius, predsjednik Uprave Daimler AG

Njemački proizvođač automobila Daimler objavio je u četvrtak da je u 2019. godini prodao 2,34 milijuna putničkih automobila marke Mercedes-Benz, polažući pravo na titulu najprodavanijeg luksuznog brenda u Njemačkoj.

Mercedes je prodao rekordan broj automobila u matičnoj Njemačkoj, te u Kini i SAD-u, zahvaljujući snažnoj potražnji za sportskim terencima i skupim limuzinama.

Prodaja u Kini porasla je 6,2 posto, izvijestili su iz Mercedes-Benza, napominjući da su tamošnji kupci mjesečno naručivali više od 700 luksuznih limuzina Maybach Mercedes-Benz S-klasa. Iako u Daimleru tvrde da su zahvaljujući takvim rezultatima zadržali titulu najprodavanijeg luksuznog brenda u 2019., njihov konkurent BMW još nije objavio podatke o prodaji pojedinih brendova.

Ukupno je grupa BMW, vlasnik brendova Mini i Rolls-Royce, prodala 2,52 milijuna vozila, nadmašivši skupni rezultat Daimlera koji je prodao ukupno 2,46 milijuna automobila marki Mercedes-Benz i Smart.

Ovog tjedna će podatke o prodaji u 2019. objaviti i Audi.