Dobri rezultati

I njih je razveselilo Svjetsko prvenstvo: Adidas zbog nogometa udvostručio dobit

AUTOR:

OBJAVLJENO:

9.8.2018. u 14:39

AUTOR:

OBJAVLJENO:

9.8.2018. u 14:39

SAINT PETERSBURG, July 14, 2018 Eden Hazard (L) of Belgium controls the ball during the 2018 FIFA World Cup third place play-off match between England and Belgium in Saint Petersburg, Russia, July 14, 2018. Belgium defeated England 2-0 and won the third place of the 2018 FIFA World Cup., Image: 377839540, License: Rights-managed, Restrictions: , Model Release: no, Credit line: Profimedia, Zuma Press - News
Profimedia, Zuma Press - News

Eden Hazard (Belgija) u dresu Adidasa

Njemački proizvođač sportske opreme Adidas u četvrtak je izvijestio da mu je neto dobit u drugom tromjesečju više nego udvostručena zahvaljujući svjetskom nogometnom prvenstvu u Rusiji i pojačanoj internetskoj prodaji.

Neto dobit njemačke tvrtke u drugom je kvartalu poskočila na 396 milijuna eura, sa 158 milijuna eura u istom razdoblju prošle godine.

Zahvaljujući snažnoj potražnji na ključnim sjevernoameričkim i na kineskom tržištu i u online prodaji, prihodi grupe porasli su četiri posto, na 5,3 milijarde eura.

Veliki pokretač rasta u drugom kvartalu bilo je svjetsko nogometno prvenstvo u Rusiji, zahvaljujući kojem je Adidasova prodaja samo na ruskom tržištu zabilježila dvoznamenkastu stopu rasta.

Osim što je bio dobavljač lopti za prvenstvo, Adidas je sponzorirao 12 od ukupno 32 reprezentacije na turniru, što im je pomoglo da bezbolno prebrode rano ispadanje njemačke reprezentacije.

„Imali smo još jedan snažni kvartal, čemu je pridonijelo uspješno poslovanje vezano za svjetsko prvenstvo u nogometu”, izjavio je glavni izvršni direktor Kasper Rorsted.

Grupi su na ruku išle i više cijene specijaliziranih linija sportske odjeće i obuće, što je pomoglo nadoknaditi negativan utjecaj valutnih tečajeva i marketinške troškove vezane za prvenstvo.

U američkoj sportskoj podružnici Reebok prihodi su pak smanjeni tri posto, na 387 milijuna eura, unatoč opsežnom restrukturiranju.

Iz Adidasa izdvajaju i jednokratni trošak vezan uz Reebok, nakon što su njemački financijski regulatori zatražili od njih da provedu računovodstvene izmjene u financijskom izvješću za 2016. godinu u stavci vrijednosti zaštitnog znaka Reeboka.

U tom kontekstu izdvajaju retroaktivno knjiženi trošak otpisa, koji po njihovim navodima neće utjecati na smjernice za 2018. godinu.U cijeloj 2018. godini u Adidasu i dalje očekuju približno 10-postotno povećanje globalnih prihoda kada se isključi utjecaj valutnih tečajeva, zahvaljujući očekivanim dobrim rezultatima na sjevernoameričkim i azijsko-pacifičkim tržištima.