Iako pozitivni uspjesi naše reprezentacije pune džepove hrvatskih ugostitelja i trgovaca, nogometna euforija ima negativan utjecaj na produktivnost radnika, smatraju psiholozi.
Hrvati se jesu pojavili na svom radnom mjestu, za razliku od pet milijuna Engleza nakon utakmice s Kolumbijom, ali njihov fokus je daleko od rada.
- Od svih aspekata posla Hrvati najviše zadovoljstva pronalaze u socijalnim odnosima na poslu, što potvrđuju istraživanja. Stoga su motiviraniji doći na posao čak i dan poslije utakmice kako bi je mogli prokomentirati s kolegama i produljiti doživljenu euforiju – objasnio nam je psiholog Mitja Ružojčić.
S njim se slaže i Katarina Sokić, psihologinja i profesorica na poslovnom učilištu Effectus. Naime, kako nam je rekla, Hrvati i dalje analiziraju polufinal...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....