Novi igrač na tržištu

Hoće li brzorastuća platforma postati novi konkurent Airbnbu i Booking.comu?

Kupnjom ove booking kompanije OYO nastavlja sa širenjem na europsko tržište
Ilustracija
 Profimedia, Alamy
Kupnjom ove booking kompanije OYO nastavlja sa širenjem na europsko tržište

Indijska brzorastuća platforma za rezervaciju smještaja, OYO, planira kupiti amsterdamsku tvrtku @Leisure grupu za 369,5 milijuna eura. Kupnjom ove booking kompanije OYO nastavlja sa širenjem na europsko tržište čime planira postati globalni lider u ovom području.

Inače, @Leisure grupa trenutno ima mrežu od 115.000 hotela i kuća za odmor diljem cijelog svijeta. Indijski OYO raspolaže s više od pola milijuna apartmanskih soba u osam zemalja, uključujući Kinu, Maleziju, Indoneziju, SAD, Veliku Britaniju i svoju matičnu zemlju Indiju, piše BBC.

S radom su započeli 2013. godine kao platforma za rezervaciju jeftinih hotelskih smještaja u Indiji. Od tada bilježe uzastopni rast, a neki ih nazivaju i šestom najvećom booking platformom na svijetu.

Svoj najveći zamah ostvarili su 2017. godine pokretanjem OYO Homea kao svojevrsnu konkurenciju poznatom Airbnbu za koju su dobili potporu i japanskog investicijskog fonda SoftBanka od 800 milijuna dolara. Cijela akvizicija amsterdamske kompanije trebala bi završiti u lipnju ove godine.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
13. srpanj 2025 02:04