Novi igrač na tržištu

Hoće li brzorastuća platforma postati novi konkurent Airbnbu i Booking.comu?

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

5.5.2019. u 15:40

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

5.5.2019. u 15:40

, Image: 353321966, License: Royalty-free, Restrictions: , Model Release: no, Credit line: Profimedia, Alamy
Profimedia, Alamy

Ilustracija

Indijska brzorastuća platforma za rezervaciju smještaja, OYO, planira kupiti amsterdamsku tvrtku @Leisure grupu za 369,5 milijuna eura. Kupnjom ove booking kompanije OYO nastavlja sa širenjem na europsko tržište čime planira postati globalni lider u ovom području.

Inače, @Leisure grupa trenutno ima mrežu od 115.000 hotela i kuća za odmor diljem cijelog svijeta. Indijski OYO raspolaže s više od pola milijuna apartmanskih soba u osam zemalja, uključujući Kinu, Maleziju, Indoneziju, SAD, Veliku Britaniju i svoju matičnu zemlju Indiju, piše BBC.

S radom su započeli 2013. godine kao platforma za rezervaciju jeftinih hotelskih smještaja u Indiji. Od tada bilježe uzastopni rast, a neki ih nazivaju i šestom najvećom booking platformom na svijetu.

Svoj najveći zamah ostvarili su 2017. godine pokretanjem OYO Homea kao svojevrsnu konkurenciju poznatom Airbnbu za koju su dobili potporu i japanskog investicijskog fonda SoftBanka od 800 milijuna dolara. Cijela akvizicija amsterdamske kompanije trebala bi završiti u lipnju ove godine.