Teške optužbe

Detektiv iznio frapantne tvrdnje o tome kako je otkrivena tajna veza najbogatijeg čovjeka

AUTOR:

  • Lea Balenović

OBJAVLJENO:

1.4.2019. u 12:56

AUTOR:

  • Lea Balenović

OBJAVLJENO:

1.4.2019. u 12:56

Profimedia

Jeff Bezos i bivša tv-voditeljica Lauren Sanchez (u krugu)

Saudijska Arabija hakirala je mobitel Jeffa Bezosa te imala pristup svim njegovim podacima, tvrdi privatni istražitelj čelnika Amazona.

Nakon što je u javnost stigla vijest o Bezosovoj izvanbračnoj vezi s Lauren Sanchez, najbogatiji čovjek svijeta unajmio je istražitelja Gavina de Beckera kako bi saznao kako je točno National Enquirer dobio tu informaciju, piše CNN. No, de Beckerova su saznanja iznenadila kako Bezosa, tako i javnost.

- Naši istražitelji potpuno su sigurni da je saudijska vlada imala pristup Bezosovom mobitelu i pristupila privatnim podacima - izjavio je de Becker koji je sve dokaze predao američkim službama.

Saudijska Arabija, kako tvrdi istražitelj, zapravo se bavila Washington Postom, medijem u Bezosovom vlasništvu za koji je pisao ubijeni saudijski novinar Jamal Khashoggi.

De Beckerova izjava učinila je objavu tog tabloida o romantičnoj vezi između milijardera i bivše televizijske voditeljice još kompliciranijom. Još u veljači Bezos je optužio American Media Inc (AMI), vlasnika National Enquirera, da mu je ranije prijetio objavom intimnih fotografija na kojima izmijenjuje nježnosti sa Sanchez, ako u javnosti ne izjavi da izvještavanje tog medija nije politički motivirano. Preciznije, kako je šef Amazona kazao, AMI ga je htio “iznuditi kako bi zadovoljili saudijsku vladu” koja je bila uzrujana zbog pisanja Washington Posta o Khashoggiju.

- Saudijska vlada htjela je nauditi Jeffu Bezosu od listopada prošle godine kada je Washington Post počeo pisati o Khashoggijevom ubojstvu - kazao je de Becker dodavši da je “jasno da saudijski princ Muhamed bin Salman Washington Post smatra velikim neprijateljem”.

- Unatoč lažnim i neosnovanim optužbama gospodina de Beckera, AMI ponovno tvrdi da smo objavljene informacije i materijale dobili od samo jednog izvora koji nam je s njima i pristupio - komentirali su optužbe u medijskoj kući misleći pritom na brata Bezosove ljubavnice, Michaela Sancheza. No, kako je on sam kazao, kada im je pristupio s tom informacijom, “National Enquirer već se bavio tom pričom”.

Uz to, kako bi uopće došao do navedenih saznanja, de Becker i njegov tim pričali su s bivšim i sadašnjim urednicima AMI-ja, bliskoistočnim obavještajnim djelatnicima, saudijskim “zviždačima” te trenutnim i nekadašnjim savjetnicima predsjednika Trumpa, koji je navodno također povezan s medijskom kućom AMI.

Predsjednik uprave te kompanije, naime, dugogodišnji je prijatelj Donalda Trumpa, piše CNN, a tijekom njegove je predsjedničke kampanje National Enquirer više nego pozitivno pisao o trenutnom američkom predsjedniku. Uz to, iz samog su tabloida priznali da su primili 150.000 dolara kako za vrijeme predsjedničke utrke ne bi objavili vijest o Trumpovoj aferi s Playboyevom zečicom Karen McDougal.