Stižu bogataši?

'Cijena im nije bitna, a ovdje će brati tartufe, voziti bicikle i kuhati hrvatska jela'

Kulturni dio programa obuhvatit će posjet najznačajnijim i najpoznatijim lokalitetima i kulturno-povijesnim znamenitostima od Dubrovnika do Istre
Noćna panorama Hvara, posjetiteljica na luksuznoj jahti, vila na Brijunima
 HANZA MEDIA

Kako za turistički doživljaj Istre i Hrvatske zaintrigirati bogate turiste s tržišta Sjedinjenih Američkih Država? Pitanje, ali i zadaća je to koju već neko vrijeme pred sebe postavljaju u Unilineu, vodećoj destinacijskoj menadžment kompaniji u Hrvatskoj i regiji jugoistočne Europe.

S ciljem jačanja prisutnosti u SAD-u i bolje prezentacije ponude Istre, Hrvatske i regije na tom velikom turističkom tržištu, Unilineova menadžerica za najvažnije partnere s tog područja, Lia Fioranti, tijekom ove godine, piše Glas Istre, posjetila je neke od najvećih američkih gradova poput New Yorka, Philadelphije, San Francisca i Los Angelesa te uspostavila značajne kontakte i inicirala suradnju. Cilj suradnje je dovesti imućnije Amerikance u Istru i Hrvatsku, ponuditi im pažljivo skrojene lifestyle i kulturno-povijesne itinerere koji će im omogućiti da uživaju u svom odmoru i otkrivaju čari naše destinacije.

Lov na tartufe u Motovunskoj šumi, luksuzna putovanja na medeni mjesec u Rovinju, biciklistički izleti, posebno skrojene ture po nacionalnim parkovima Plitvice i Brijuni, luksuzni gastronomski izleti po otocima Hvar i Pelješac, posebne škole kuhanja s naglaskom na lokalnu gastronomiju bit će samo neki od aduta tog lifestyle programa namijenjenog američkim turistima.

Kulturni dio programa obuhvatit će posjet najznačajnijim i najpoznatijim lokalitetima i kulturno-povijesnim znamenitostima od Dubrovnika do Istre.

"Vjerujem da bi takva ponuda i sadržaji mogli biti zanimljivi američkim gostima i da bismo s vremenom mogli značajnije koristiti potencijale koje ima to tržište. U svakom slučaju, kontakti su uspostavljeni, trenutno smo u fazi definiranja programa i itinerera i vjerujem da ćemo se već naredne godine moći pohvaliti i prvim gostima, te jače krenuti u osvajanje tog novog tržišta", kaže Lia Fioranti.

SAD je tržište na kojem se u zadnjih nekoliko godina Hrvatska pozicionira kao atraktivna i sigurna turistička destinacija. Amerikanci je, kako se može čuti, u kontekstu autentičnosti ponude i doživljaja te gostoljubivosti lokalnog stanovništva uspoređuju s Grčkom ili Italijom od prije petnaestak godina. To je glavni razlog zbog kojeg je na američkom tržištu Hrvatska početkom ove godine bila među top pet novih destinacija. To potvrđuje i snažan rast turističkog prometa iz SAD-a u posljednjih nekoliko godina.

Da se definitivno radi o izuzetno potentnom tržištu za Hrvatsku dokazuje i promet koji već nekoliko godina ostvaruje dvoznamenkaste stope rasta. Tako je u 2019. godini rast broja dolazaka i ostvarenih noćenja bio preko 11 posto. Najpopularnija europska odredišta američkih turista su Francuska, Španjolska i Italija, a Hrvatska se zahvaljujući kvalitetnom spoju prirodnih i kulturnih atrakcija, bogatog povijesnog nasljeđa te raskošne eno-gastronomije može pozicionirati i pronaći svoje mjesto kao zanimljiva alternativa tim tradicionalnim odredištima.

Dodatni adut u toj priči svakako je i zračna linija koja je proteklog ljeta prvi put nakon 28 godina direktno povezala Hrvatsku sa SAD-om, a za liniju American Airlinesa čiji su zrakoplovi tijekom sezone tri puta tjedno letjeli između Dubrovnika i Philadelphije, prema podacima iz dubrovačke zračne luke, vladao je veliki interes.

Prepoznajući pozitivne trendove i signale koji stižu s druge strane Atlantika, iz Unilinea su krenuli u otvaranje tog tržišta s ciljem pristupanja i povezivanja s manjim luxury agencijama u SAD-u koje organiziraju luksuzna, personalizirana putovanja. Razlog tome je želja da se na tom velikom tržištu dopre do vrhunskih gostiju i da se dovedu oni koji žele doživjeti Istru i Hrvatsku na poseban način. Radi se o gostima koji troše značajno više novca od prosječnog turista koji dolaze u RH, te na taj način usmjeravaju razvoj domaćeg turizma u smjeru kvalitete i više dodane vrijednosti koja u konačnici omogućuje njegovu dugoročnu održivost.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
21. travanj 2024 22:56