Dodatno brendiranje

Istra želi postati top destinacija i za još jedan sektor, ne samo turistički

Korona dodatno naglasila snagu i otpornost sektora
 Srećko Niketić / CROPIX
Korona dodatno naglasila snagu i otpornost sektora

Istra je već odavno poznata kao vrhunska turistička destinacija, a tvrtke iz ICT sektora koje djeluju putem Strukovne grupe ICT Istre i HGK Županijske komore u Puli odlučile su kvalitetu života svog kraja dodatno brendirati kako bi privukli vrhunske profesionalce i kompanije.

Zato je izrađena Strategija brendiranja koja promovira Istru kao idealno mjesto za život, rad i učenje. Cilj je stvaranje poticajnoga poslovnog okruženja u kojem će kompetencije sektora stvoriti značajne koristi ne samo za ICT tvrtke već i za gospodarstvo cijele županije.

„Strategija će nam omogućiti bolju vidljivost i prepoznatljivost našeg djelovanja usmjerenog prema jedinicama lokalne samouprave, akademskoj zajednici i široj javnosti, sve u cilju popularizacije ICT-a u Istri. Ovaj sektor može biti gen...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
09. prosinac 2025 14:34