Go global – Go virtual

Pokreće se nova platforma za virtualne sastanke poduzetnika, krenuli pozivi tvrtkama

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

11.6.2020. u 14:28

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

11.6.2020. u 14:28

HGK

Ivan Barbarić

Hrvatska gospodarska komora, uz podršku Europske poduzetničke mreže (EEN), pokrenula je projekt Go global – Go virtual kojim želi ubrzati oporavak domaćeg gospodarstva nakon korona krize. Riječ je o organizaciji online B2B sastanaka za hrvatske tvrtke s inozemnim partnerima na tržištima za koja su domaći gospodarstvenici u prethodno provedenoj anketi pokazali najveći interes.

„Rezultati istraživanja su pokazali da su našim poduzetnicima trenutno najzanimljivija tržišta Slovenije, Rusije, Austrije, Njemačke i zemalja Višegradske skupine (Češke, Slovačke, Poljske i Slovačke). Prvi virtualni sastanci organizirat će se s poduzetnicima iz Slovenije koja kao i Hrvatska ima dobru epidemiološku situaciju, a glavna područja za potencijalno jačanje suradnje su elektro industrija, industrija plastike i gume, OIE, poljoprivreda i prehrambeno-prerađivačka industrija“, izjavio je potpredsjednik HGK za međunarodne poslove i EU Ivan Barbarić.

Krenuli su pozivi prema hrvatskim tvrtkama koje će na „Go global – Go virtual“ platformu unositi svoje profile, uključujući djelatnost i interese za suradnju sa slovenskim kolegama. Po završetku prijava hrvatskih tvrtki link platforme s bazom hrvatskih interesa dostavit će se u Gospodarsku zbornicu Slovenije koja je aktivno uključena u projekt, kao i svim potencijalno zainteresiranim gospodarskim subjektima u Sloveniji. Predviđeno trajanje procesa prijava hrvatskih tvrtki je 19. lipnja, a online B2B sastanci između gospodarstvenika dviju zemalja održat će se 2. srpnja.

Inače, na platformi će se nakon plenarnog dijela s uvodnim govorima odvijati B2B razgovori tijekom kojih će gospodarstvenici kontaktirati direktno s potencijalnim partnerima iz branši koje ih zanimaju i predstaviti im svoje proizvode i usluge.

„Ovo je idealna prilika našim poduzetnicima da pronađu nove suradnike, dobavljače i kupce i tako postkrizno razdoblje iskoriste za preslagivanje opskrbnih lanaca i poslovnih procesa“, zaključio je Barbarić.