U postolara najgore cipele, kaže ona stara, sugerirajući da svatko tko za drugog uslugu radi, sam sebi pomoći ne može. Ali pogrešno. Da je zbilja tako, domaća kreativna agencija Human, koja web stranice radi za kompanije kao što su A1, Podravka, RTL, Diners, nikad ne bi dobila priznanje za najbolju web stranicu na svijetu.
Prije dva tjedna ta mala, kreativna agencija, koja broji 40-ak zaposlenika u Zagrebu i Osijeku, osvojila je nagradu Webby, ‘Oscara’ u online svijetu, za izradu svoje web stranice humaninteraction.com. Demantirala je time sve narodne mudrosti i dokazala da je ipak ‘u brijača najbolji brk’. Nije mala stvar. Na globalnom natjecanju, koje se održava od 1996. godine, pristiglo je više od 13.000 projekta iz 70 zemalja svijeta, a među finalistima Human je pobijedio vel...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....