Zbog curenja podataka

Zagrebačka banka od 1. lipnja u potpunosti napušta Facebook, Messenger i Instagram

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

4.5.2019. u 12:34

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

4.5.2019. u 12:34

zagreb 180207
Zgrada Zagrebacka banka na Trgu bana Josipa Jelacica
foto Boris Kovacev
-novac-
Boris Kovačev / Hanza Media

Zagrebačka banka

Zagrebačka banka na svom je Facebook profilu objavila kako od 1. lipnja, zajedno s ostalim članicama UniCredit grupe u potpunosti napušta društvene mreže Facebook, Messenger i Instagram.

Taj potez posljedica je prošlogodišnjih trzavica između najveće društvene mreže i talijanske banke UniCredit u čijem je sastavu i Zagrebačka banka.

Iako je grupacija još sredinom 2018. godine odlučila prekinuti korištenje Facebooka kao oglašivačke platforme, uslijed nebrojenih skandala s curenjem podataka, ako je suditi prema njihovoj zadnjoj objavi čini se kako je cijeli slučaj doveo i do potpunog gašenja svih stranica. Time će bez podrške putem ovih kanala ostati oko 555.000 korisnika na razini grupacije, odnosno u našem slučaju njih gotovo 55.000, piše Netokracija.

<iframe src="https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2FZagrebackaBanka%2Fposts%2F1297896360363605&width=500" width="500" height="567" style="border:none;overflow:hidden" scrolling="no" frameborder="0" allowTransparency="true" allow="encrypted-media"></iframe>

 

No, UniCredit, odnosno Zagrebačka banka nisu jedini koji odlaze s Facebooka uslijed velikog broja skandala koji su u proteklim mjesecima zadesili kompaniju Marka Zuckerberga. Posljednji veliki odlazak bio je onaj poznate tvrtke LUSH.

Banka je prisutna i na ostalim društvenim mrežama poput LinkedIna, Twittera i YouTubea na kojima ukupno broji oko 14.860 korisnika, ali još uvijek nije poznato hoće li doći i do zatvaranja tih kanala.

Uz to, ovim činom Zaba će postati jedina banka u Hrvatskoj koja neće biti prisutna na najpoznatijoj društvenoj mreži, što bi mogao biti znak konkurenciji koja redovito uplaćuje oglase da se trgne i preuzme neke korisnike. Naravno, nitko od nas neće otići iz banke samo zato što nema Facebook, ali nedostatak istog sigurno neće učiniti previše dobrog...