Punk is not dead

Pogledajte za što je ovaj startup pod imenom 'Tekuća smrt' prikupio 1,6 milijuna dolara

AUTOR:

  • Iva Grubiša

OBJAVLJENO:

13.5.2019. u 12:06

AUTOR:

  • Iva Grubiša

OBJAVLJENO:

13.5.2019. u 12:06

Liquid Death Facebook

Liquid Death

Startup Liquid Death (Tekuća smrt), prikupio je 1,6 milijuna dolara početnog kapitala i to za istoimeni proizvod koji je u suštini voda u limenci, piše CNBC. Iza ovog neobičnog brenda, koji za sebe kaže da je punkerska alternativa za ljubitelje vode u plastičnim bocama i koji tvrdi da će „ubiti vašu žeđ”, stoji bivši Netflixov kreativni direktor Mike Cessario. On je bio zaslužan za viralne marketinške kampanje za Netflixove uspješnice poput Stranger Things, Narcos i House of Cards, a njegov nos za brendiranje čini se ni ovog puta nije pogriješio.

- Pokrenuli smo Liquid Death s dijaboličkim planom da potpuno uništimo klišeje koji prate marketing flaširane vode i to tako što smo uzeli najzdravije piće na svijetu i pretvorili ga u nešto jednako smiješno, glupo i zabavno kao što su i brendovi nezdravih energetskih pića, gaziranih sokova i piva - stoji na internetskoj stranici startupa, čija voda u limenci dolazi u vragolastoj ambalaži s kosturskom glavom.

- Znali smo da je naša najlakša publika za osvojiti bilo tko tko voli heavy metal, punk rock i slične stvari jer oni automatski shvaćaju našu šalu i ovaj tip humora, a nigdje nisu vidjeli ništa slično - rekao je Cessario za Business Insider, dodavši kako je cijeli brend inspiriran danima koje je proveo u punk bendu.

Njihove se limenke trenutno kupuju isključivo internetskom trgovinom, a pakiranje od pola litre košta 1,83 dolara (oko 12 kuna), uključujući i trošak dostave. Iz startupa su poručili i da 5 centi od svake prodane limenke doniraju za čišćenje plastičnog otpada u oceanima.

Početnu investicijsku rundu u kojoj su prikupili 1,6 milijuna dolara, predvodio je investicijski fond rizičnog kapitala Science Inc., a od drugih velikih igrača koji su investirali u Tekuću smrt tu je Christopher Isaac (Biz Stone), suosnivač Twittera te Jen Rubio, američka poduzetnica i jedna od suosnivača tvrtke Away koja proizvodi pametne kufere. Tekuća smrt je do sada ukupno prikupila investicije u vrijednosti od 2,25 milijuna dolara.