Povratak u prošlost

Netflix i dalje profitira od posudbe DVD-ova, u tri mjeseca zaradili 56 milijuna dolara

Iako je Netflix poznat po streamingu, više od 3 milijuna pretplatnika preferira DVD-ove
Netflix
 Profimedia, Alamy

Iako je Netflix mlađim generacijama poznat tek odnedavno i to po streamingu serija i filmova, s poslovanjem je počeo još 1997. iznajmljivanjem DVD-ova, a na tome, začudo, i dalje ostvaruje profit. Kako piše Fortune, Netflix ima više od tri milijuna pretplatnika koji od ovog pružatelja videa na zahtjev još uvijek posuđuju DVD-ove, a tvrtka je tom uslugom u samo prvom tromjesečju ove godine ostvarila 56 milijuna dolara profita.

Unatoč činjenici da se Netflix, na prvi pogled, okrenuo prema budućnosti i definira ga se skoro pa isključivo kao pružatelja videa na zahtjev, ako pogledamo malo bliže, možemo zaključiti da nije tako. Naime, iako tvrtka ima 5.600 naslova dostupnih za streaming uslugu, tu brojku itekako zasjenjuje široka ponuda 100.000 DVD-ova koje pretplatnici mogu posuditi.

S druge strane, treba imati na umu da broj korisnika koji su pretplaćeni na Netflixovu streaming uslugu iznosi 125 milijuna. Osim toga, unatoč Netflixovom očiglednom i dugotrajnom uspjehu iznajmljivanju DVD-ova, ovaj način poslovanja ne bilježi rast. Točnije, broj distribucijskih centara koji šalju DVD-ove na adrese pretplatnika pao je na 17.

Naime, na svom vrhuncu tvrtka je imala 50 ovakvih centara, a korisnicima je ta usluga bila privlačna jer im je bila omogućena posudba DVD-ova putem internetske stranice nakon čega su im oni dostavljeni na kućnu adresu. Tako je Netflix ponudio praktičniju opciju od klasičnih videoteka koje je korisnik morao posjetiti.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. travanj 2024 13:34