Analiza PWC-a

Kućanski aparati s umjetnom inteligencijom sve su popularniji

Za kućanske uređaje s umjetnom inteligencijom najviše zanimanja pokazuju potrošači u Kini, Vijetnamu, Tajlandu i Indoneziji
Ilustracija: pametni čajnik
 Profimedia, Alamy
Za kućanske uređaje s umjetnom inteligencijom najviše zanimanja pokazuju potrošači u Kini, Vijetnamu, Tajlandu i Indoneziji

Gotovo trećina potrošača namjerava kupiti novi kućanski uređaj s umjetnom inteligencijom, pokazuje novo istraživanje konzultantske kuće PwC.

Prema studiji PwC-a, koja se temelji na anketiranju 22.000 potrošača u 27 zemalja, 32 posto ih namjerava kupiti kućanski uređaj s umjetnom inteligencijom. Štoviše, 10 posto ih već posjeduje takav uređaj, bilo da je riječ o robotima, bilo da se radi o automatiziranim osobnim asistentima, poput Amazon Echoa ili Google Homea.

Kućanski uređaji s umjetnom inteligencijom popularniji su u zemljama u razvoju, nego u razvijenom dijelu svijeta, pokazuje istraživanje PwC-a. Među brzo rastućim tržištima, najviše zanimanja za takvom vrstom uređaja pokazuju potrošači u Kini, Vijetnamu, Tajlandu i Indoneziji. Vjerojatnost da potrošači u Kini ili Bra...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. prosinac 2025 17:22