Analiza PWC-a

Kućanski aparati s umjetnom inteligencijom sve su popularniji

Za kućanske uređaje s umjetnom inteligencijom najviše zanimanja pokazuju potrošači u Kini, Vijetnamu, Tajlandu i Indoneziji
Ilustracija: pametni čajnik
 Profimedia, Alamy

Gotovo trećina potrošača namjerava kupiti novi kućanski uređaj s umjetnom inteligencijom, pokazuje novo istraživanje konzultantske kuće PwC.

Prema studiji PwC-a, koja se temelji na anketiranju 22.000 potrošača u 27 zemalja, 32 posto ih namjerava kupiti kućanski uređaj s umjetnom inteligencijom. Štoviše, 10 posto ih već posjeduje takav uređaj, bilo da je riječ o robotima, bilo da se radi o automatiziranim osobnim asistentima, poput Amazon Echoa ili Google Homea.

Kućanski uređaji s umjetnom inteligencijom popularniji su u zemljama u razvoju, nego u razvijenom dijelu svijeta, pokazuje istraživanje PwC-a. Među brzo rastućim tržištima, najviše zanimanja za takvom vrstom uređaja pokazuju potrošači u Kini, Vijetnamu, Tajlandu i Indoneziji. Vjerojatnost da potrošači u Kini ili Brazilu, primjerice, namjeravaju kupiti uređaj s umjetnom inteligencijom čak je dvaput veća od one u SAD-u, Ujedinjenom Kraljevstvu ili Francuskoj.

No, ni u razvijenom dijelu svijeta interes za takvim robama nije svuda isti, pa tako, recimo, ispitanici u Italiji ili Poljskoj pokazuju veće zanimanje za kućanskim aparatima s umjetnom inteligencijom. Istraživanje je pokazalo i da su muškarci u dobi od 18. do 34. godine na svim tržištima najspremniji usvojiti uređaje s umjetnom inteligencijom.

"Umjetna se inteligencija velikom brzinom širi na potrošački i maloprodajni sektor. Potrošači mijenjaju svoje kupovne navike. Umjetna inteligencija mogla bi u roku od dvije do tri godine revolucionizirati način na koji društva profitiraju, segmentiraju i pružaju usluge kupcima", ocijenio je John Maxwell, globalni PwC-ov voditelj usluga na potrošačkim tržištima

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
17. prosinac 2024 05:03