Samovozeći autobus

Kineski Baidu kreće u masovnu proizvodnju autonomnih autobusa, zasad ih imaju sto...

AUTOR:

OBJAVLJENO:

5.7.2018. u 10:38

AUTOR:

OBJAVLJENO:

5.7.2018. u 10:38

(180704) -- XIAMEN, July 4, 2018 () -- Photo taken on July 4, 2018 shows Apolong buses at its manufacturing facility in Xiamen, southeast China's Fujian Province.
Chinese tech giant Baidu announced that its newly developed self-driving bus would begin mass production as the 100th bus came off the production line Wednesday in southeast China's Fujian Province. The self-driving bus, named Apolong, was co-developed by Baidu and commercial vehicle manufacturer King Long. The bus, which lacks a steering wheel, driver's seat and brake, is instead equipped with a Baidu Apollo autonomous driving system, which is able to perceive its surroundings, predict the movements of vehicles and pedestrians, and plan optimized routes based on high-definition maps and intelligent sensing capability, according to Chen Weixiang, vice CTO of King Long., Image: 376888996, License: Rights-managed, Restrictions: WORLD RIGHTS excluding China - Fee Payable Upon Reproduction - For queries contact Avalon.red - sales@avalon.red London: +44 (0) 20 7421 6000 Los Angeles: +1 (310) 822 0419 Berlin: +49 (0) 30 76 212 251 Madrid: +34 91 533 4289, Model Release: no, Credit line: Profimedia, UPPA News
Profimedia, UPPA News

Baidu autonomni bus

Kineski tehnološki div Baidu izvijestio je da će započeti masovnu proizvodnju samovozećeg autobusa, a nakon što je s proizvodne linije u jugoistočnoj kineskoj provinciji Fujian izašao stoti primjerak tog novorazvijenog modela.

Samovozeći autobus Apolong razvijen je u suradnji Baidua i proizvođača komercijalnih vozila King Long.

Autobus nema upravljač, vozačko sjedalo i kočnicu, a umjesto toga je opremljen autonomnim sustavom vožnje Baidu Apollo, koji je u stanju prepoznati okolinu, predvidjeti kretanje vozila i pješaka, kao i isplanirati optimizirane rute na temelju karata visoke razlučivosti i inteligentnih senzorskih sposobnosti, navodi zamjenik tehnološkog direktora King Longa Chen Weixiangu.

U početku će se autobus koristiti u poluzatvorenim i zatvorenim područjima, poput industrijskih parkova i zračnih luka, s ograničenom brzinom od 20 do 40 kilometara na sat.

Autobusi će biti u probnoj vožnji u Pekingu, Xionganu, Pingtanu, Guangzhouu, Shenzhenu i drugim kineskim gradovima, a u skoroj budućnosti očekuje se i njihov izvoz u Japan.