Rimčev plan za razvoj

Kako bi Hrvatska izgledala da je 20 godina poticala ulaganja u autoindustriju

Divjak podržala Rimca: Treba ulagati u STEM, a ne pumpati pravo i ekonomiju
Mate Rimac, zaposlenici tvrtke Rimac Automobili i električni hiperautomobil Rimac C-Two
 Ronald Goršić / Ranko Šuvar / Hanza Media / Rimac Automobili
Divjak podržala Rimca: Treba ulagati u STEM, a ne pumpati pravo i ekonomiju

Veliki svjetski proizvođači automobila poput Toyote, Forda, Volkswagena, Hyundaija, Škode, Suzukija, Daimlera, grupacije Renault-Nissan-Mitsubishi... u posljednjih dvadeset godina investirali su ukupno 13 milijardi eura u zemlje središnje i istočne Europe. Dodatnih sedam milijardi eura investirali su Bosch, Michelin, Denso, Magna i ostali veliki svjetski dobavljači originalne opreme u autoindustriji.

U prvom valu veliki svjetski igrači ulagali su u autoindustriju primarno u Češkoj, Poljskoj, Mađarskoj i Sloveniji, a u drugom valu i u druge zemlje srednje i istočne Europe - najviše u Rumunjsku, Slovačku i Srbiju.

Pelješki most

U tim su zemljama poznati svjetski proizvođači vozila gradili proizvodne pogone, ali su puno ulagali i u istraživanje i razvoj. Veliki igrači predvođeni...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. prosinac 2025 08:11