Nova suradnja

Facebook se baca u trgovinu: iduće godine otvaraju dućane u sklopu robnih kuća

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

8.11.2018. u 13:06

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

8.11.2018. u 13:06

People gather at the Broadway entrance of Macy's Herald Square store ahead of early opening for the Black Friday sales in Manhattan, New York, U.S. November 23, 2017. REUTERS/Andrew Kelly TPX IMAGES OF THE DAY - RC190E1EAA80
Andrew Kelly / REUTERS

Ilustracija: robna kuća Macy's

Facebook je sklopio novo partnerstvo kojim prestaje biti dio isključivo digitalnog svijeta, piše NBC News.

U sklopu suradnje s američkom robnom kućom Macy's kompanija će otvoriti devet pop-up trgovina s proizvodima sto brendova koji se inače prodaju na platformama Facebooka i Instagrama.

Ti će brendovi tijekom veljače sljedeće godine biti u Macy'su u New Yorku, Pittsburghu, Atlanti, Fort Lauderdaleu, San Antoniju, Las Vegasu, Los Angelesu, San Franciscu i Seattleu.

No, Facebook nije jedini tehnološki gigant koji je svoje poslovanje odlučio proširiti i na fizički svijet. Točnije, kompanija zapravo ide stopama Amazona.

Uz to što je kupio trgovački lanac Whole Foods te sklopio partnerstvo s Kohl'som, ovaj div internetske trgovine također je otvorio nekoliko pop-up trgovina koje će se nalaziti u američkim shopping centrima tijekom sezone blagdana. Te mikro trgovine sadrže dio Amazonovih proizvoda kako bi ih njegovi korisnici mogli vidjeti i isprobati uživo.