Kupaonica 4.0

Aplikacije domaće IT tvrtke na Phillipsovom pametnom zrcalu, pereš zube i gledaš YouTube

AUTOR:

  • Filip Pavić

OBJAVLJENO:

1.2.2019. u 8:21

AUTOR:

  • Filip Pavić

OBJAVLJENO:

1.2.2019. u 8:21

CROPIX

Igor Pandžić, osnivač, Dragana Krčum marketinški menadžer u odjelu Face Tehnology, Gordan Kreković, voditelj tima za istrazivanje i razvoj u Automotive odjelu (lijevo)

Domaća IT tvrtka Visage Technologies ostvarila je suradnju s jednom od najvećih tehnoloških kompanija na svijetu, nizozemskim Phillipsom. Njihov softver za prepoznavanje i praćenje lica nalazi se u novom Phillipsovom prototipu pametnog zrcala.

- Na Phillipsovom pametnom zrcalu bit će dvije naše aplikacije. Jedna za virtualni make-up kojom korisnici mogu isprobavati različite predefinirane make-up lookove, dok je druga aplikacija za virtualne brade gdje korisnici mogu isprobavati razne stilove brada, objasnila nam je Dragana Krčum, menadžerica u marketingu i prodaji iz Visage Technologies. Dodala je i da je Phillips njih kontaktirao jer je njihov softver za praćenje, analizu i prepoznavanje lica već godinama jedan od najboljih na tržištu.

Phillipsova zrcala funkcioniraju kao standardna zrcala, ali imaju dodatne sposobnosti. Tako korisnici preko njega mogu slušati radio ili gledati video zapise, pristupiti pregledu vremenske prognoze, rasporedu obveza, prikazu kvalitete sna te promjene na koži. Dolaze zajedno s kamerom i računalom smještenim u pozadini, a povezana su s internetom. Također, ogledalo je moguće spojiti, preko bluetootha, s pametnom četkicom za zube, aparatom za brijanje, uređajima za njegu lica koji mjere razinu hidratacije kože, kao i aparata za mjerenje krvnog tlaka i težine.

Philipsov prototip pametnog zrcala predstavljen je u siječnju na CES-u, najvećem tehnološkom sajmu u Las Vegasu i dio je njihovog koncepta Pametnog doma. Lani početkom godine, pametno je zrcalo predstavio i Amazon, a prodaje ga za 1600 dolara. Tržište pametnih zrcala procjenjuje se na 1,7 milijardi dolara vrijednosti, a sve većom primjenom nove tehnologije to bi tržište moglo narasti i na 4,1 milijarde dolara vrijednosti.