Preuzmi, ali plati

Zbog nemarnih kupaca portal uveo naknadu za osobno preuzimanje artikala

AUTOR:

OBJAVLJENO:

27.3.2019. u 17:39

AUTOR:

OBJAVLJENO:

27.3.2019. u 17:39

Screenshot

Naslovnica portala lijepa.hr

Da u riskantnom poslu trgovine treba paziti na svaku kunu, možda najbolje dokazuje slučaj o kojem nam je prošlog tjedna pisala vjerna čitateljica.

Već neko vrijeme, kaže, kupuje proizvode putem internetskog portala lijepa.hr, no početkom ožujka neugodno su je iznenadila nova pravila te internetske trgovine.

Prema njima, upozorava naša čitateljica, kupci prilikom nabavke proizvoda mogu odabrati jednu od dvije opcije: platiti dostavu na kućnu adresu putem kurirske službe ili sami besplatno podići proizvode u zagrebačkoj poslovnici, u šoping-centru Point na Vrbanima.

To je prilično dugo jako dobro funkcioniralo dok Uprava tvrtke, upozorava čitateljica, nije odlučila uvesti naplatu osobnog podizanja robe čija vrijednost ne premašuje 150 kuna, i to u iznosu od 15 kuna, što se naplaćuje prilikom kupnje.

Pojašnjenje ove prakse potražili smo od Uprave slovenskog poduzeća Ujeda, u čijem je vlasništvu portal lijepa.hr.

Kako su pojasnili za Jutarnji list, tvrtka dostavu na osobnu adresu naplaćuje u iznosu od 250 kuna za narudžbe do 500, besplatna je za sve narudžbe iznad 500 kuna, a osobno je preuzimanje donedavno bilo besplatno.

- Sami počeci osobnog preuzimanja u poslovnici su pokazali da je prosječna vrijednost kupnje iznad 250 kuna, tako da 95 posto kupaca još ima besplatno osobno preuzimanje. Međutim, neki ljudi počeli su iskorištavati kupnje i pravili su narudžbe za proizvode od pet do deset kuna te ih nisu došli preuzeti, a mi smo za njih svejedno imali troškove. Kao web parfumerija imamo niske prodajne cijene i maržu na proizvode, kako na webu tako i u poslovnici. Skladište nam je u inozemstvu, što znači da trebamo platiti prijevoz do centralnog skladišta GLS-a u Popovcu, a nakon toga i prijevoz odatle do Zagreba. Pri tome imamo još ljude koji pakiraju pakete za osobno preuzimanje te trošak ambalaže kako bi roba do kupca došla bez oštećenja - pojasnili su iz slovenske tvrtke.

S portala lijepa.hr također upozoravaju na to da je u njihovoj poslovnici dostupan velik broj proizvoda bez plaćanja ikakvih dodatnih troškova.