Opravak propalog giganta

Švedski div brze mode konačno se oporavlja: Tijekom ljetnih mjeseci rast prodaje za 8%

AUTOR:

  • Lea Balenović

OBJAVLJENO:

16.9.2019. u 15:09

AUTOR:

  • Lea Balenović

OBJAVLJENO:

16.9.2019. u 15:09

Pula, 081118.
Danas tocno u 11 sati za gradjane otvoren trgovacki centar Max city Pula. Centar se prostire 80 000 kvadrata na sest katova od kojih je jedna garaza za opskrbljivanje, na dva kata su 800 parkirnih mjesta za kupce te tri kata raznih trgovina s tri kino dvorane. Centar zaposljava oko 500 djelatnika. Na fotografiji: najveca guzva je bila ispred H&M-a.
Foto: Goran Sebelic / CROPIX
Goran Šebelić / CROPIX

Gužva ispred H&M-a (ilustracija)

Da se švedski div brze mode H&M konačno oporavlja jasno govori 8-postotni rast prodaje koji je zabilježio ovog ljeta. Riječ je o, kako piše Bloomberg, najvećem rastu prodaje u protekle tri godine koje su bile obilježene samo negativnim rezultatima.

Nekad omiljeni brend mnogih Hrvata svoja je skladišta u prošle tri godine koristio uglavnom za hrpu neprodanih artikala čija je vrijednost na kraju lipnja iznosila 4,2 milijarde dolara. No, iznadočekivana dobit od prodaje u prošlom kvartalu za 12 posto, odnosno na 8,94 milijardi dolara pokazuje da se kompanija ipak vraća na listu modnih maloprodajnih divova. Uz to, ove su godine narasle i dionice H&M-a za visokih 47 posto uslijed nadanja investitora da će se grupacija uistinu oporaviti od svojevrsne propasti koja je bila najavljivana.

- Jako dobro prihvaćena ljetna kolekcija te povećani udjel na tržištu dio su naše transformacije, a podaci pokazuju da smo na dobrom putu – priopćili su iz H&M-a.

Inače, nekadašnji kralj brze mode u probleme je zapao 2016. kada je naručio prevelike količine odjeće oslanjajući se na vjernost svojih dugogodišnjih kupaca, koji su ga, pak, “prevarili” i počeli kupovati na drugim mjestima (poput Zare i drugih brendova u vlasništvu španjolskog Inditexa). UZ to, prodaja je počela padati zbog loše prilagodbe rastućoj online prodaji koju su drugi brendovi slične kategorije odavno uveli.

- Ovo je prijelazna godina za H&M grupu u kojoj ćemo ubrzati našu transformaciju i iskoristiti mogućnosti koje generira brza digitalizacija - lani je izjavio predsjednik Uprave H&M-a Karl - Johan Persson.