Opravak propalog giganta

Švedski div brze mode konačno se oporavlja: Tijekom ljetnih mjeseci rast prodaje za 8%

Riječ je o najvećem rastu prodaje u protekle tri godine koje su bile obilježene samo negativnim rezultatima
Gužva ispred H&M-a (ilustracija)
 Goran Šebelić / CROPIX

Da se švedski div brze mode H&M konačno oporavlja jasno govori 8-postotni rast prodaje koji je zabilježio ovog ljeta. Riječ je o, kako piše Bloomberg, najvećem rastu prodaje u protekle tri godine koje su bile obilježene samo negativnim rezultatima.

Nekad omiljeni brend mnogih Hrvata svoja je skladišta u prošle tri godine koristio uglavnom za hrpu neprodanih artikala čija je vrijednost na kraju lipnja iznosila 4,2 milijarde dolara. No, iznadočekivana dobit od prodaje u prošlom kvartalu za 12 posto, odnosno na 8,94 milijardi dolara pokazuje da se kompanija ipak vraća na listu modnih maloprodajnih divova. Uz to, ove su godine narasle i dionice H&M-a za visokih 47 posto uslijed nadanja investitora da će se grupacija uistinu oporaviti od svojevrsne propasti koja je bila najavljivana.

- Jako dobro prihvaćena ljetna kolekcija te povećani udjel na tržištu dio su naše transformacije, a podaci pokazuju da smo na dobrom putu – priopćili su iz H&M-a.

Inače, nekadašnji kralj brze mode u probleme je zapao 2016. kada je naručio prevelike količine odjeće oslanjajući se na vjernost svojih dugogodišnjih kupaca, koji su ga, pak, “prevarili” i počeli kupovati na drugim mjestima (poput Zare i drugih brendova u vlasništvu španjolskog Inditexa). UZ to, prodaja je počela padati zbog loše prilagodbe rastućoj online prodaji koju su drugi brendovi slične kategorije odavno uveli.

- Ovo je prijelazna godina za H&M grupu u kojoj ćemo ubrzati našu transformaciju i iskoristiti mogućnosti koje generira brza digitalizacija - lani je izjavio predsjednik Uprave H&M-a Karl - Johan Persson.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
20. travanj 2024 02:06