'Rat' s računima

Splićanin opet dobio račun na nula kuna: 'Prošli put je bila 'preplata'. Što je sad?!'

AUTOR:

  • Sandra Barčot

OBJAVLJENO:

11.3.2019. u 9:18

AUTOR:

  • Sandra Barčot

OBJAVLJENO:

11.3.2019. u 9:18

CROPIX/Čitatelj

Ilustracija

I dalje se nastavlja "rat" s računima od nula kuna između građana koji ih primaju i institucija ili tvrtki koje ih uporno šalju.

Splićanin o čijim je mukama s "fantomskom uplatnicom" Slobodna Dalmacija već pisala, ponovno je od Hrvatskog telekoma (HT) dobio račun na iznos od 0,00 kuna za "uslugu u fiksnoj HT mreži"! Nakon što je račun s bizarnim iznosom za prosinac 2018. već pokušao "protokolirati" na šalteru poštanskog ureda, uz naknadnu napomenu iz teleoperatera da je preplatio prijašnji iznos, u sandučiću ga je dočekala "čestitka" za siječanj, gdje se opet navodi plaćanje za istu uslugu koja je "teška" – nula kuna.

Premda su iz Hrvatskog telekoma pojašnjavali kako ti računi od nula kuna mogu biti rezultat preplate od strane njihova klijenta, tek sada apsolutno nije jasno koliko je to onda mjeseci korisnik preplatio korištenje fiksne telefonske linije i pripadajućih usluga.

– Opet san dobija uplatnicu na nula kuna. Kuverta, dva papira, uplatnica, trošak ispisa, poštarina... sve da bi mi rekli kako iman rok do 18. veljače za uplatit nula kuna. Aj ti budi pametan u ovakvoj situaciji. Teška zavrzlama, a ni kune troška nisan učinija – s pravom se pita vlasnik telefonske linije koja već dva mjeseca ima izračun za potrošnju na najmanji mogući iznos.

U cijeloj ovoj priči s uplatnicama koje jednostavno nemaju svrhe, jedino raduje što ugovorni davatelj usluge za ovaj iznos ne može pokrenuti ovrhu protiv potrošača.